مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی با بیان اینکه هیچ طرح نیمه کاره غیرفعال در استان نداریم، گفت: در 2 سال اخیر 700 میلیارد ریال اعتبار برای طرح های عمرانی ورزش آذربایجان غربی اختصاص یافته که در طول سالیان گذشته بی سابقه است.
کد خبر: ۶۵۱۸۲۹
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۰ 05 September 2018

به گزارش تابناک آذربایجان غربی عبدالله چمن گلی روز چهارشنبه در ششمین جلسه ساماندهی امور جوانان شهرستان مهاباد افزود: پیگیری های انجام شده توسط وزیر ورزش و جوانان، استاندار آذربایجان غربی و اداره کل ورزش و جوانان موجب شده تا تمام پروژه های نیمه کاره در استان شامل استادیوم، خانه ورزش و سالن ها شناسایی و عملیات اتمام آنها اجرایی شود.
وی اضافه کرد: با برنامه ریزی های انجام شده تلاش می کنیم طرح های که حدود 20 سال غیرفعال مانده بود را در دهه فجر امسال افتتاح کنیم.
وی اضافه کرد: افتتاح ورزشگاه های 15 هزار نفری ارومیه، 5 هزار نفری آزادی مهاباد و 5 هزار نفری سلماس از جمله طرح های عمران اداره کل ورزش و جوانان است که در دهه فجر افتتاح می شود.
وی در خصوص دیگر طرح های استانی نیز بیان کرد: مراحل ساخت استادیوم های خوی و 3 هزار نفری میاندوآب به زودی آغاز می شود.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی همچنین با اشاره به برنامه های امور فرهنگی ورزش و جوانان گفت: امسال 650 برنامه در قالب 17 محور شاخص در خصوص جوانان از جمله اشتغال، بررسی آسیب های اجتماعی و پر کردن اوقات فراغت با 20 میلیارد ریال هزینه در سطح استان انجام شده است.
فرماندار مهاباد نیز در این جلسه گفت: استفاده از افراد کارشناس و با تجربه بومی در قالب تشکیل سمن ها با هدف برنامه ریزی برای جلوگیری از گرایش جوانان به دخانیات باید در دستور کار قرار گیرد.
ایرج شجاعی ادامه داد: شهریه اجاره سالن های ورزشی برای جوانان هایی که خواهان استفاده از اماکن ورزشی هستند، زیاد است و باید هزینه آن را مطابق با توان قشر ضعیف جامعه تعیین شود.
قرنی مصطفی پور رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد نیز در این جلسه گفت: تاکنون 100 نفر کسب کننده رتبه های جهانی و کشوری در سال گذشته و سال جاری به کمیته همایش تجلیل از جوانان نخبه این شهرستان معرفی شده اند که با تایید نهایی از آنان تقدیر می شود.
به گزارش ایرنا، بسیاری از پروژه های نیمه تمام استان بخصوص استادیوم های فوتبال شهرهای مختلف بدلیل مشکلات مالی و عدم تخصیص های بموقع مسکوت مانده بودند که با سفر دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و معاونین و مدیران ستادی وزارت ورزش و جوانان در هفته دولت سال گذشته دستور تکمیل پروژه های نیمه تمام اخذ شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار