مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: ۲۲ هزار خانوار نیازمند ایلامی از خدمات کمیته امداد بهره‌مند هستند.
کد خبر: ۶۶۱۹۲۷
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۳ 01 October 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛ضیاء رضایی روز یکشنبه در دیدار با مسئولان لانکی استان گفت: هم‌اکنون ۲۲ هزار خانوار نیازمند ایلامی با جمعیت حدود ۵۰ هزار نفر، مستمری‌بگیر این نهاد بوده و از خدمات گوناگون کمیته امداد استان ایلام بهره‌مند هستند.

وی با عنوان اینکه این تعداد مددجو حدود هشت درصد جمعیت این استان هستند گفت: در سال‌های اخیر جمعیت مددجویان استان ایلام که یک‌زمانی حتی بیشتر از ۲۰ درصد جمعیت استان بوده با اجرای طرح‌های توانمندسازی همواره در حال کاهش بوده و به حدود هشت درصد رسیده است.

رضایی به همکاری این نهاد و بانک ملی اشاره کرد و گفت: تعامل بسیار خوبی بین کمیته امداد و این بانک وجود دارد که عمده این تعامل و همکاری در زمینه اشتغال‌زایی برای مددجویان و پرداخت تسهیلات به مددجویان جویای کار بوده که از این طریق مشکلات بسیاری از خانواده‌های نیازمند برطرف شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام ضمن تبریک انتصاب مدیریت جدید امور شعب بانک استان ایلام افزود: امیدواریم همکاری و تعامل بین کمیته امداد و بانک ها خصوصاً در زمینه اشتغال‌زایی برای مددجویان این استان بیشتر شود.

مدیر امور شعب بانک های استان ایلام نیز در این دیدار با اشاره به اینکه از سال‌های گذشته تاکنون با فعالیت‌ها و خدمات گوناگون کمیته امداد آشنایی دارد گفت: یکی از مهم‌ترین و تأثیرگذارترین این خدمات طرح اکرام و زمینه‌سازی برای مشارکت در دستگیری از فرزندان بی‌سرپرست و همچنین طرح مفتاح الجنه است.

میرخلف افزود: یکی از ظرفیت‌های بزرگ طرح‌های مفتاح الجنه و اکرام این است که بسیاری از مدیران و کارکنان ادارات و سازمان‌ها می‌توانند به‌صورت هماهنگ و برنامه‌ریزی‌شده در این طرح‌ها مشارکت کنند.

وی با عنوان اینکه اعتقاد داریم خدمت به نیازمندان و محرومان باید در اولویت فعالیت‌های ادارات و سازمان‌های گوناگون باشد افزود: ما در بانک این آمادگی را داریم و سعی خواهیم کرد این مهم را در اولویت برنامه‌هایمان قرار دهیم./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار