بانوان هندبالیست شهید چمران لارستان راهی قزاقستان شدند. ز فارس
کد خبر: ۶۶۲۰۸۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۵ 01 October 2018

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما:نایب رییس فدراسیون هندبال ایران گفت: تیم هندبال شهید چمران لارستان برای شرکت در سومین دوره مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا، راهی قزاقستان شد .
میترا نوری با بیان این که ۴۴ کشور عضو فدراسیون هندبال آسیا هستند افزود: ۶ تیم برای شرکت در این دوره از مسابقات اعلام آمادگی کرده اند که تیم شهید چمران لارستان با ۱۶ بازیکن و کادر فنی ، به عنوان نماینده ایران در این مسابقات شرکت می‌کند.
وی به مقام چهارم تیم شهید چمران لارستان در دور دوم مسابقات هندبال بانوان قهرمانی آسیا اشاره کرد و گفت: امیدواریم در این دوره از مسابقات، نماینده شایسته ایران ، بر سکوی توزیع مدال قرار بگیرد.
مسابقات قهرمانی هندبال بانوان باشگاه‌های آسیا از یازدهم مهر به مدت 7 روز در آلماتی قزاقستان برگزار می‌شود که تیم‌های شهید چمران ایران، ازبکستان، هند و همچنین آلماتی، کایسا و آستانا هر سه از کشور میزبان در این مسابقات حضور دارند.

سیران احمدی، نوریه عباسی، شیدا فلاحی، رویا نوروزی، زهرا فقیهی، زهرا شوری، ساناز رجبی، زهرا دادالهی، شقایق باقری، مژگان قهرمانی، فاطمه السادات موسوی، راضیه جانباز، فاطمه خلیلی بهفر، مریم یوسفی، مینا وطن پرست و مریم کاراندی بازیکنان اعزامی تیم شهید چمران هستند که با سرپرستی فاطمه کاملی، سرمربیگری نوشین شافعیان و مربی گری معصومه بذرکار در این مسابقات حاضر می شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار