معاون اجتماعی فرهنگی‌ و‌ گردشگری شهرداری همدان گفت: ۲‌هزار و‌۷۵۲ نفر در ورزش محلات فعالیت می‌کنند که بخش بزرگی از آنها از حاشیه شهر هستند.
کد خبر: ۶۶۳۰۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۲ 25 July 2015
معاون اجتماعی فرهنگی‌ و‌ گردشگری شهرداری همدان گفت: ۲‌هزار و‌۷۵۲ نفر در ورزش محلات فعالیت می‌کنند که بخش بزرگی از آنها از حاشیه شهر هستند.

به گزارش تسنیم؛محمدرضا بیاناتی درافتتاحیه المپیاد فرهنگی ورزشی محلات شهر همدان، اظهار داشت: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان در سال ۹۴ در بین کلان شهرهای کشور توانست به عنوان پایلوت ورزش شهروندی شناخته شود و این جای بسی خوشحالی دارد.

معاون اجتماعی فرهنگی‌و‌گردشگری شهرداری همدان افزود: همچنین با تدابیر اعضای شورای شهر و شهرداری همدان فعالیت‌های ورزشی در چهار مجموع ورزش همگانی، محلات، قهرمانی و کارکنان به عنوان پایلوت در کشور عمل می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در مجموعه ورزشکاران شهرداری بالای ۷ هزار و ۷۰۰ نفر فعال هستند، بیان کرد: در ورزش محلات ۲‌هزار و‌۷۵۲ نفر مشغول هستند که بخش بزرگی از آنها از حاشیه شهر هستند.

بیاناتی با بیان اینکه سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بحث توانمندسازی را با موفقیت به انجام رسانده است، گفت: همچنین تمام مراحل اجرایی به انجام می‌رسد.

معاون اجتماعی فرهنگی‌و‌گردشگری شهرداری همدان تصریح کرد: ورزش محلات شهر همدان از رده سنی نونهالان شروع می‌شود و تا قهرمانی ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه شهرداری همدان در بخش ورزش محلات بسیار خوب عمل کرده است، اظهار داشت: همچنین در آینده‌ای نزدیک افراد زیادی از ورزش محلات به مراحل قهرمانی راه می‌یابند.

بیاناتی افزود: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان در رشته‌های مختلف ورزشی از جمله والیبال، فوتبال، کشتی، دوچرخه‌سواری و دارت در دو بخش بانوان و آقایان فعالیت می‌کند.

به گزارش تسنیم، در پایان از پیراهن تیم فوتبال شهرداری همدان و تابلوی یادبود مسابقات با حضور خجسته نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، افتخاری مدیرکل ورزش و جوانان همدان، بیاناتی معاون اجتماعی فرهنگی‌و‌گردشگری شهرداری همدان رونمایی شد.

در این مراسم گروه دوچرخه سواری تریال شهر همدان و ورزش باستانی برای حضار هنرنمایی کردند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار