در چارچوب رقابتهای دور چهارم جام اتحادیه انگلیس، تیم های چلسی، آرسنال و تاتنهام با شکست رقبایشان صعود کردند.
کد خبر: ۶۷۵۰۷۸
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۳ 01 November 2018

به گزارش تابناک : در چارچوب رقابتهای دور چهارم جام اتحادیه انگلیس، از ساعت 23 و 15 دقیقه سه دیدار همزمان برگزار شد که تیم های چلسی، آرسنال و تاتنهام با شکست رقبایشان صعود کردند.

تیم چلسی در ورزشگاه استفوردبریج لندن میزبان شاگردان کاپیتان و ستاره سابقش فرانک لمپارد در تیم دربی کانتی بود که به سختی و با نتیجه سه بر دو به پیروزی رسید.

توموری (بازیکن حریف) در دقیقه 5، کلاف (بازیکن حریف) در دقیقه 21 و فابرگاس در دقیقه 41 برای چلسی و ماریوت در دقیقه 9 و واگهورن در دقیقه 27 برای دربی کانتی گلزنی کردند.

لمپارد که با تیمش در دور قبل منچستریونایتد را در اولدترافورد حذف کرده بود، در این مرحله حریف تیم سابقش نشد و از دور رقابتها کنار رفت.

در دیگر بازی، تیم آرسنال میزبان بلکپول بود که با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید و صعود کرد.لیخشتاینر در دقیقه 33 و اسمیت رو در دقیقه 50 برای آرسنال و اوکانر در دقیقه 66 برای بلکپول گل زدند. ضمن اینکه گندونزی از آرسنال در دقیقه 56 و اوکانر از بلکپول در دقیقه 84 از زمین اخراج شدند.

همچنین تاتنهام در زمین وستهام سه بر یک پیروز شد و صعود کرد. مین در دقایق 16 و 54 و یورنته در دقیقه 75 گل‌های تاتنهام را به ثمر رساندند و پرس در دقیقه 71 وستهام را به گل رساند.

برچسب ها: تیم چلسی ، تیم آرسنال
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار