تابناک: مسئول فروش و بازاریابی نمایشگاه « ورونای » ایتالیا و رییس نمایشگاه انرژی های نو در این کشور، برای برگزاری نمایشگاه انرژی های نو در اصفهان اعلام تمایل و آمادگی کرد.
کد خبر: ۶۸۰۹
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۹ 22 February 2015
به گزارش تابناک به نقل از واحد رسانه شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان، 'لوسیانو ریزی' در دیدار با مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان، با اشاره به جلسه اخیر خود با بخش اقتصادی سفارت ایتالیا در ایران، افزود: در این جلسه نگرانی های ما درباره تبادلات اقتصادی با ایران و باز کردن LC ها برطرف شد و هم اینک زمینه های خوبی برای همکاری های اقتصادی وجود دارد.

وی پس از دریافت اطلاعات مربوط به نمایشگاههای 'صنعت کشاورزی'،' تکنولوژی کشاورزی' و ' صنعت دام و طیور' اصفهان، تصریح کرد: سطح کیفی این نمایشگاه ها بالاست و تشابه زیادی با نمایشگاه های کشاورزی در ایتالیا دارد.

وی گفت: از این رو ما مایل هستیم از هم اکنون برای دوره های آتی این نمایشگاه در اصفهان وارد همکاری شویم.

رییس نمایشگاه کشاورزی ورونا با اعلام اینکه رایزنی با شرکت های ایتالیایی را برای حضور در نمایشگاه اصفهان و همچنین اطلاع رسانی از طریق سایت خود آغاز خواهد کرد، افزود: اشتراکات، نشاندهنده امکان ادامه همکاری و آغاز تعاملات است.

وی گفت: با توجه به اینکه ایتالیا بزرگ ترین تولیدکننده قطعات ماشین آلات کشاورزی پس از آمریکاست و همچنین بیشترین میزان فروش لوازم کشاورزی در جهان را به خود اختصاص داده، به حضور در نمایشگاه های کشاورزی در ایران تمایل داریم.

وی تاکید کرد: ما در تحقیقات خود متوجه شده ایم که شرکت های ایرانی در زمینه تولید ماشین آلات و قطعات مکانیزاسیون کشاورزی، پیشرفت های خوبی داشته و به همین دلیل حضور این شرکت های تولیدکننده در نمایشگاه های ایتالیا بسیار لازم است، زیرا با توجه به پایین بودن میزان دستمزد در ایران و همچنین وضعیت اقتصادی اروپا، اکنون بهترین فرصت برای کسب جایگاه در بازارهای اروپایی است.

رییس نمایشگاه کشاورزی ورونا اظهار کرد: امسال برای دومین سال نمایشگاه ورونای ایتالیا در بخش کشاورزی را در کشور مراکش برگزار کردیم و تمایل داریم که اقدام مشابهی را در ایران انجام دهیم.

رسول محققیان مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان نیز در این دیدار با اعلام آمادگی درباره پیشنهادهای همکاری مطرح شده، افزود: برگزاری نمایشگاه انرژی های نو در اصفهان برای سال 2017 برنامه ریزی شده و در زمینه نمایشگاه های کشاورزی، دام و طیور و صنعت سنگ هم هرگونه همکاری لازم با نمایشگاه ورونا انجام خواهد شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار