تابناک چهارمحال وبختیاری- معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان با اشاره به وجود طرحهای نیمه تمام ورزشی گفت: هم اکنون 4 هزار طرح عمرانی ورزشی نیمه تمام روی دست این وزارتخانه مانده است.
کد خبر: ۶۸۳۰۵۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲ 22 November 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- ژاله فرامرزیان بروجنی در دیدار با استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: برخی از این طرحها، جانمایی مطلوبی نداشته اند و برخی نیز سازه های آنها مناسب نبوده است.
به گفته وی، با این وجود، تکمیل طرحهای نیمه تمام عمرانی ورزشی از اولویت های وزارت ورزش و جوانان است و این وزارتخانه برای تکمیل این طرحها از همه ظرفیت ها استفاده می کند.
وی، با اشاره به مطالبات برخی از پیمانکاران طرح های نیمه تمام ورزشی تصریح کرد: با همکاری استانداران و نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای تکمیل و بهره برداری از این طرحها اقدام خواهد شد.
فرامرزیان، توجه به کیفیت در ساخت و سازهای طرحهای عمرانی ورزشی را یک اصل دانست و گفت: در طرحهای عمرانی ورزشی مهمترین مساله برای وزارتخانه توجه به کیفیت است و باید از سازه های استاندارد در این زمینه استفاده شود.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان، حمایت از ورزشکاران المپیکی را از برنامه های این وزارتخانه عنوان کرد و گفت: ورزشکاران ایرانی شرکت کننده در المپیک 2020 مورد حمایت وزارتخانه قرار می گیرند و هدف وزارت ورزش و جوانان حضور بدون دغدغه ورزشکاران در این رقابت هاست.
وی گفت: وزارت ورزش و جوانان،ظرفیت های قانونی بی نظیری دارد و باید از این ظرفیت ها در استانها برای پیشبرد امور استفاده کند.
فرامرزیان اظهار داشت:وجود خیرین ورزشیار یکی از ظرفیت‌های مناسبی است که ادارات کل استانی باید تلاش کنند زمینه حضور خیرین در حوزه ورزش و جوانان را فراهم کنند.
وی توزیع عادلانه را از دیگر اولویت های ورزش در کشور دانست و گفت: اینکه سرانه ورزشی در یک استان پایین است مربوط به این دولت نمی شود بلکه این پایین بودن سرانه ورزشی از سالهای مختلف وجود داشته است.
وی توجه به قهرمانان و هیات های ورزشی چهارمحال و بختیاری را از برنامه های مطلوب اداره کل دانست و گفت: این استان قهرمانان ورزشی بزرگی در سطح کشور داشته و دارد و حمایت از ورزشکاران با همکاری همه دستگاه های اجرایی می تواند حاصل شود.
به گفته وی، اگر بنگاه های کوچک اقتصادی و بنگاه های بزرگ درصدی از درآمد خود را به ورزش اختصاص دهند، بخش بزرگی از مشکل کمبود مالی ورزش این استان رفع می شود.
در این نشست استاندار چهارمحال و بختیاری و نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی بر حمایت از ورزش و حوزه جوانان استان تاکید کردند.
چهارمحال و بختیاری نزدیک به 40 هزار ورزشکار بیمه شده دارد که در بازی های آسیایی 2018 اندونزی از این استان 12 ورزشکار و مربی حضور داشتند.
در سفر دو روزه معاون وزیر ورزش و جوانان ، یکصد خانه ورزش روستایی و طرحهای عمرانی بهره برداری می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار