اونای امری از تلاش منجر به پیروزی شاگردانش تقدیر کرد.
کد خبر: ۶۸۳۹۹۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۹ 26 November 2018

به گزارش تابناک : اونای امری پس از برتری 2 بریک تیمش مقابل بورنموث در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس تلاش بازیکنان خود را ستود.

 سرمربی آرسنال در این باره گفت: نتیجه بسیار مهم است. در بین  2 نیمه و  پس از گل حریف صحبت کردیم و قرار شد ذهنیت قوی‌تری داشته باشیم. اگرچه یک بر صفر  پیش بودیم اما بورنموث بازی را به تساوی کشاند و به همین دلیل نیاز داشتیم آرامش خود را حفظ کنیم و مسابقه را در کنترل خود نگه داریم. از دشواری مسابقه و بازی کردن در  استادیوم رقیب  آگاهی داشتیم. علاوه بر آن، بورنموث 4 امتیاز با ما فاصله داشت و اهمیت این بازی برای آن‌ها زیاد بود. نحوه حمایت طرفداران از بازیکنانمان، خوشحالم کرد. حفظ آرامش در تمام طول نود دقیقه مسابقه اهمیت بالایی داشت.

 امری در پایان افزود: هفدهمین مسابقه پیاپی بدون شکست را پشت سر گذاشتیم اما در 3  بازی آخر مساوی کردیم که برای هدف و ذهنیت ما کافی نیست. در طول هفته در رابطه با کسب پیروزی در این بازی مهم صحبت می‌کردیم. کسب پیروزی لحظه بزرگی برایمان به شمار می‌رفت. مسابقات بسیاری در پیش رو داریم و حریفان نیز از هدف  مشابهی برخوردار هستند. معتقدم روحیه تیم و حمایت طرفداران سبب شد احساس قدرت کنیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار