رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فارس گفت: ۲۹ درصد تصادفات فوتی در درون شهر‌های فارس در ۹ ماهه سال جاری کاهش یافته است.
کد خبر: ۶۹۸۷۰۳
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۲ 02 January 2019

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: سرهنگ حسین الهی نژاد رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فارس در کارگاه آموزشی پیشگیری از حوادث ترافیکی، در جمع کارکنان مکانیزه علوم و فنون ارتش، بیان کرد: همه صاحبنظران حوزه ترافیک اعتقاد دارند تصادفات قابل پیش بینی و پیشگیری و قبل از هر تصادفی تخلفی صورت گرفته است نباید آن را قضا و قدر تصور کرد.

وی با بیان اینکه ارزش جان انسان‌ها آن قدر مهم است که با هیچ چیزی قابل جبران و قیاس نیست، تصریح کرد: انسان سالم و قانونمند، محور توسعه پایدار است.

وی ادامه داد: رانندگی یک کار فردی نیست بلکه یک کار جمعی است که کوچکترین اشتباه ما به صورت مستقیم و غیر مستقیم در سرنوشت سایر افراد جامعه تاثیر می‌گذارد.

سرهنگ الهی نژاد افزود: در راستای تلاش‌های صورت گرفته توسط پلیس راهور استان و همکاری سایر سازمان‌های دخیل در ترافیک و ارتقای دانش ترافیکی رانندگان، شاهد کاهش ۲۹ درصدی تصادفات فوتی در ۹ ماهه سال جاری در درون شهر‌های استان فارس هستیم.

رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فارس با اشاره به اینکه نیمی از کشته‌های تصادفات فوتی در گروه سنی ۱۵ تا ۴۴ سال هستند، افزود: برابر اعلام پلیس راهور ناجا، استان فارس رتبه برتر کاهش تصادفات در ۶ ماهه اول امسال کسب کرده است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی، باور و دیدگا‌های جدید و اصلاح باور‌های قبلی و حذف رفتار‌های اشتباه ترافیکی است، تصریح کرد: ما باید اعتماد و باور ترافیکی داشته باشیم و احترام به قانون را سرلوحه کار خود قرار دهیم تا منجر به پیش آمد‌ها و حوادث ناگوار نشود.

برچسب ها: تصادف ، درون شهری ، فارس ، کاهش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار