تابناک چهارمحال وبختیاری- دبیر اجرایی مسابقات بین المللی دوچرخه سواری بام ایران گفت: مسابقات بین‌المللی دوچرخه سواری 20 خردادماه سال آینده در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۰۳۶۹۹
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵ 15 January 2019
به گزارش تابناک شهرکرد– و به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان استان، ساسان صادقی اظهار کرد: 14 تیم داخلی و خارجی 20 خردادماه سال 98 در مسابقات بین‌‎المللی دوچرخه سواری در چهارمحال و بختیاری با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.
وی افزود: مسابقات بین‌‎المللی دوچرخه سواری کوهستان آقایان با شرکت 100 رکابزن و حضور 7 تیم خارجی از جمله ترکیه، امارات، هندوستان و کشورهای آسیای شرقی و 7 تیم داخلی 20 خردادماه سال آینده به میزبانی شهرستان بروجن برگزار خواهد شد.
صادقی ادامه داد: برای این رویداد بین 350 تا 500 میلیون تومان اعتبار لازم است که از بخش دولتی و خصوصی تامین خواهد شد.
وی هدف از میزبانی این مسابقات را توسعه ورزش قهرمانی، رشد و توسعه اقتصادی و زیرساخت‌های شهری، جذب گردشگر و معرفی ظرفیت‌های استان در زمینه برگزاری رویدادهای بین‌المللی عنوان کرد.
صادقی با بیان اینکه مسابقات بین‌المللی دوچرخه سواری کوهستان در تقویم فدراسیون جهانی ثبت شده است، خاطرنشان کرد: این مسابقات ورودی المپیک 2020 توکیو خواهد بود.
وی ادامه داد: 10 هزار دلار جایزه برای برگزیدگان این رقابت‌‎ها در نظر گرفته شده است.
دبیر اجرایی مسابقات بین المللی کوهستان یادآور شد: این مسابقات در دو رشته‌ سطح کلاس 3 جهانی و یک رشته‌ سطح کلاس 2 خواهد بود که تیم ملی دوچرخه سواری ایران به نام چهارمحال وبختیاری در این رقابت‌ها رکاب خواهد زد.
وی در پایان برنام‌ ریزی منسجم را کلید موفقیت در این رویداد عنوان و خاطرنشان کرد: کمیته‌های تخصصی برگزاری مسابقات تشکیل، آیین‌نامه تدوین و تقسیم وظایف به منظور برگزاری هر چه بهتر این رقابت‌ها صورت گرفته است.
دوچرخه‌سواری کوهستان از رشته‌های ورزش دوچرخه‌سواری است که در جاده‌های کوهستانی و زمین‌های ناهموار انجام شده و با رشته‌هایی همانند کراس کانتری، کراس کانتری ماراتن، دانهیل، فور کراس، پریدن از خاک، مسابقات تعقیبی برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار