سرپرست اداره آموزش همگانی معاونت اجتماعی استان فارس گفت: جشنواره ملی نوروزی پلیس با شعار نشاط بهاری و نظم و قانون‌مداری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۳۳۶۵۳
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴ 11 April 2019

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: مهدی نعمایی سرپرست اداره آموزش همگانی معاونت اجتماعی استان فارس بیان کرد: این جشنواره در شش بخش عکس، فیلم، خاطره، شعر، سرود و مقاله برپا می‌شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره در پنج قالب شعر، خاطره، مقاله، عکس و فیلم از طریق پیام رسان‌های بومی ایتا، گپ، سروش، آی گپ، ساپنا و بله است، افزود: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را با محوریت‌های پلیس اخلاق، پلیس خدمت صادقانه، بی منت و دلسوزانه، ادب و تکریم ارباب رجوع، پلیس هوشیاری، دقت و سرعت عمل، پلیس حافظ جان و مال مردم، پلیس راهنمایی، مشاوره و آموزش نظم و قانون و تحقق شعار محوری پلیس راهور با عنوان پرهیز از خطر، آرامش در سفر ارسال کنند.

نعمایی با اشاره به اینکه شرکت کنندگان حداکثر امکان ارسال ۳ اثر را دارند، تصریح کرد: این افراد در هر اثر لازم است نام و نام خانوادگی، شهر محل سکونت، شماره تماس و شماره ملی خود را قید کنند.

سرپرست اداره آموزش همگانی معاونت اجتماعی استان فارس ادامه داد: عموم شهروندان می‌توانند آثار خود را تا ۳۱ فروردین ۹۸ از طریق شبکه مجازی به نشانی festpolice@ ارسال کنند.

وی اضافه کرد: افرادی که در بخش فیلم اثر خود را ارسال می‌کنند حداکثر زمان آن باید ۱۱۰ ثانیه باشد، و شعر‌های ارسالی نیز باید در قالب چهارپاره، رباعی، غزل و مثنوی سروده و ارسال شود.

نعمایی اظهار کرد: مقالات ارسالی باید حداقل ۱۲ و حداکثر ۱۸ صفحه و خاطرات باید حداقل ۳ و حداکثر ۵ صفحه با قلم ۱۴ لوتوس ارسال شود.

سرپرست اداره آموزش همگانی معاونت اجتماعی پلیس فارس تاکید کرد: کار داوری آثار ارسالی به جشنواره تا پایان اردیبهشت انجام می‌شود، و به نفرات اول تا سوم هر بخش به ترتیب ۳۰، ۲۰ و ۱۰ میلیون ریال جوایز نقدی اهداء می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار