کد خبر: ۷۳۴۰۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۴ 07 August 2015
هافبک تیم فوتبال صبای قم گفت: با کمک علی دایی تلاش می‌کنم تا همان حقیقی سابق شوم و دوباره پیراهن تیم ملی را به دست بیاورم.

تابناک گیلان: با کمک دایی پیراهن تیم ملی را دوباره به دست می‌آورم/ به خاطر مصدومیت شرمنده مجموعه صبا شدم

رضا حقیقی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص دیدار تیم‌های نفت تهران و صبای قم گفت: بازی خوبی انجام دادیم و حتی مستحق مساوی هم نبودیم چرا که باید برنده از زمین بیرون می‌آمدیم اما متأسفانه روی یک بدشانسی دروازه تیم ما باز شد و برد را با مساوی عوض کردیم اما مطمئن باشید در بازی‌های بعد این نتیجه را جبران خواهیم کرد.

وی درباره اینکه در این بازی مصدوم شد و از بازی بیرون رفت، اظهار داشت: خیلی دوست داشتم به تیمم و علی دایی در این بازی کمک کنم اما متأسفانه از ناحیه همسترینگ مصدوم شدم به طوری که دیگر قادر به بازی کردن نبودم و آنقدر درد داشتم که مجبور شدم از بازی بیرون بروم و شرمنده آقای دایی و هم‌بازی‌هایم شدم که نتوانستم تا پایان بازی در کنار آنها باشم.

حقیقی در پاسخ به این سؤال که فکر نمی‌کنی اگر در زمین می‌ماندی صبا گل نمی‌خورد و به نوعی بیرون رفتن تو باعث شد تیم گل بخورد، اظهار داشت: شما شک نداشته باشید که همه بازیکنان صبا با جان و دل بازی می‌کنند و برای موفقیت تیم تلاش می‌کنند. اگر من تا آخر بازی در زمین می‌ماندم همه تلاشم را می‌کردم تا گل نخوریم اما به هر حال روی یک بدشانسی گل خوردیم اما مطمئن باشید این مساوی چیزی از ارزش‌های ما کم نمی‌کند.

وی در مورد اینکه علی دایی از نوع بازی تو تعریف کرده و به نظر می‌رسد به همان حقیقی آماده تبدیل شده‌ای، گفت:‌ این نظر لطف آقای دایی است اما من به عنوان بازیکن برای علی‌آقا و تیمم همه تلاشم را می‌کنم و مطمئن باشید با کمک علی دایی دوباره همان حقیقی سابق می‌شوم و جایگاهم را در تیم ملی به دست می‌آورم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار