شهردار محمودآباد با بیان اینکه تفرجگاه ساحلی در زمینی با مساحت ۱۵ هزار متر مربع در ساحل خیابان شهرداری در حال احداث است، اعتبار مورد نیاز برای تکمیل آن را ۳۰ میلیارد ریال اعلام کرد.
کد خبر: ۷۳۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۰ 08 August 2015
به گزارش تابناک نقل از مهر، محمدرضا شعبانی در حاشیه جلسه بررسی طرح های گردشگری شهرستان، از احداث تفرجگاه ساحلی در شهر محمودآباد خبر داد و افزود: نبود فضا برای ارائه خدمات اقامت و تفریحی به مسافران یکی از مشکلات اساسی این شهر به شمار می رفت که چالشها و آسیب های اجتماعی زیادی را با خود به همراه داشته و یکی از اهداف اساسی احداث این تفرجگاه است.
شهردار محمودآباد افزود: عملیات عمرانی این پروژه با بهسازی زمین تفرجگاه آغاز شده و پنج  میلیارد ریال اعتبار از طریق استانداری و پنج میلیارد ریال از طریق این شهرداری تامین شده و تکمیل این تفرجگاه نیازمند ۳۰ میلیارد ریال اعتبار است.
شعبانی با اشاره به خدمات و امکانات در نظر گرفته شده در این تفرجگاه گفت: احداث آلاچیق، زمین والیبال ساحلی، فضای سبز، سرویس بهداشتی، نمازخانه، احداث استخر شنا، مسیر پیاده رویی ساحلی، نصب لوازم ورزشی، شهربازی برای کودکان و راه دسترسی به ساحل در سایت پلان نقشه تفرجگاه تعریف شده و تکمیل و برای احداث این پروژه عمرانی یکسال زمان لازم است.
شهردار شهر ساحلی محمودآباد با اشاره به اهمیت احداث شهربازی و مراکز تفریحی برای شهروندان و مسافران در محمودآباد گفت: ۲۵ هزار متر فضای ساحل خط آهی آماده واگذاری به سرمایه گذاران توانمند و علاقمند به سرمایه گذاری بوده و شهرداری و شورای اسلامی شهر در صورت ارائه طرح و اهلیت سرمایه گذار آماده واگذاری است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار