کد خبر: ۷۵۱۹۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۴ 11 August 2015
مدافع برزیلی آبی‌و‌اناری پوشان کاتالونیا بر این باور است که هافبک تازه وارد این تیم دقیقاً همان بازیکنی است که بارسلونا به آن نیاز داشته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دنی آلوز در آستانه دیدار امشب (سه‌شنبه) بارسلونا مقابل سویا در سوپر جام اروپا در تمجید از خرید جدید بارسلونا اظهار داشت: داشتن توران در ترکیب‌مان باعث افتخار است. جای تأسف دارد که او نمی‌تواند در حال حاضر به بارسلونا کمک کند. ما بی‌صبرانه مشتاق بازی کردن او هستیم، بازیکنی باکیفیت و باهوش که شخصیت فوق‌العاده‌ای هم دارد. آردا یک پدیده است و در کنار این‌ها او در تمرینات هم فوق‌العاده بانشاط و شوخ است. بارسا به بازیکنان پرشوری همانند توران نیاز داشت.

آردا توران 28 ساله اوایل فصل نقل‌وانتقالات تابستانی 2015 با قراردادی پنج ساله‌ به ارزش 34 میلیون یورو از اتلتیکو مادرید به بارسلونا پیوست. این هافبک ترکیه‌ای به خاطر محرومیت یک‌ساله کاتالان‌ها در استفاده از بازیکنان جدید در ترکیب خود تا شروع سال 2016 نمی‌تواند برای این تیم بازی کند.

توران همراه بازیکنان بارسلونا به تفلیس گرجستان سفر کرده، جایی که دیدار سوپرجام اروپا ساعت 23:15 امشب برگزار می‌شود ولی توران نمی‌تواند در این بازی و بازی‌های رسمی پیش‌روی این تیم تا پایان سال 2015 به میدان برود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار