معاون وزیر ورزش و جوانان:
اراک- معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر ورزش و جوانان کشور گفت: وزارت ورزش و جوانان از سال ۹۶ ایجاد زمین چمن و خانه های ورزش روستایی را در روستاها با هدف گسترش ورزش در اولویت قرار داده است.
کد خبر: ۷۶۸۱۶۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۰ 02 August 2019

ژاله فرامرزیان روز چهارشنبه در آیین افتتاح سالن چند منظوره ورزشی روستای فرنق از توابع خمین اظهار داشت: امیدواریم بر اساس برنامه پیش‌بینی شده تا پایان سال ۹۹، روستاهای بالای دو هزار نفر جمعیت دارای یک زمین چمن روستایی و یک خانه ورزش روستایی مجهز به همه اقلام و امکانات اولیه ورزش شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه این مکان و فضای بسیار مناسب ورزشی و فرهنگی می‌تواند موجبات نشاط جامعه جوانان این روستاها و همه مردم روستا را فراهم کند، افزود: به دنبال این هستیم تا بتوانیم با تخصیص منابع مالی، مدیریت خوب منابع با همکاری و مشارکت خیرین منطقه زیرساخت‌ها و فضاهای ورزشی روستاها را گسترش دهیم تا این فرصت مناسب، موجب گرایش جوانان به ورزش برای رشد و بروز توانمندی های آنان در عرصه ورزش شود.
 
وی بیان داشت: روستای فرنق خمین هم جمعیت زیاد و هم ورزشکاران خوبی دارد. حتی از میان جوانان این روستا قهرمان آسیایی برخواسته، آن هم یک بانو که افتخار بزرگی برای این روستا، استان مرکزی و کشور به شمار می رود.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر ورزش و جوانان بر حفظ و نگهداری سالن چند منظوره ورزشی روستای فرنق تاکید کرد و گفت: در حفظ و نگهداری این فضای ورزشی باید تلاش کرد چرا که ایجاد زیرساخت‌های یک موضوع است و حفظ و نگهداری آن موضوع اصلی بعدی است و باید به آن توجه داشته باشیم.

 
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار