نتیجه عدم توجه مدیران البرزی به توانمندی های ورزشی
متاسفانه مسئولان ارشد استانداری البرز، فرمانداران، شهرداران و حتی نمایندگان شورا و مجلس تاکنون برای بقای این تیم هیچ کمکی نکرده‌اند. آنها باید بدانند که مردم از آنها انتظار دارند و انتظار این مردم نیز به حق و ضروری است.
کد خبر: ۷۷۳۵۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۰ 15 August 2015
تیم فوتسال مقاومت البرز در هفته پنجم لیگ برتر مقابل مس سونگون با نتیجه سنگین 4 بر 1 شکست خورد.
در این دیدار که در تبریز برگزار شد، شاگردان رضا فلاح هیچ حرفی برای گفتن نداشتند و با ارائه یک بازی ضعیف با نتیجه سنگین 4 بر 1 شکست خوردند تا سومین باخت متوالی در فصل جدید را تجربه کنند.
مقاومت که هفته اول و دوم لیگ را با کسب یک پیروزی و یک تساوی امیدوار کننده ظاهر شده بود در ادامه موفق به حفظ روند رو به رشد خود نشد و سه باخت پشت سر هم مقابل تیم‌های شهروند ساری ، فردوسی مشهد و مس سونگون را در کارنامه خود ثبت کرد.
تیم فوتسال مقاومت که از بازیکنان جوان و کم تجربه در رقابتهای لیگ برتر بهره  می‌برد تا پایان هفته پنجم با کسب چهار امتیاز در رده یازدهم لیگ برتر قرار دارد.
این تیم در فصل گذشته رقابت های فوتسال نیز به سختی توانست موجودیت خود را حفظ کند.
در همان مقطع سردار علی استادحسینی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با اشاره به مشکلات تیم فوتسال مقاومت البرز گفته بود: باشگاه‌های ورزشی در سراسر کشور تلاش می‌کنند تا نماینده‌ای در مسابقات ملی و سراسری داشته و برای اینکه یک تیم ورزشی در مسابقات ملی حضور یابد، هزینه‌های بسیاری انجام می‌دهند.
استاد حسینی افزود: در میان تمام رشته‌های ورزشی، فوتبال و فوتسال به دلیل طرفداران بسیاری که دارند، از اهمیت بسیاری برخوردار بوده و تمام استان‌های ما تلاش می‌کنند تا در لیگ برتر فوتسال و یا فوتبال نماینده داشته باشند.
وی بیان داشت: استان البرز نیز در این رقابت‌های مهم نماینده دارد، اما متاسفانه مانند دیگر استان‌ها از حمایت مسئولان ارشد استانی برخوردار نیست.
فرمانده سپاه استان البرز تاکید کرده بود: در حال تیم فوتسال مقاومت البرز به دلیل مشکلات بسیار زیادی که دارد، توانایی ادامه حضور در رقابت‌های لیگ برتر را نداشته و حتی در آخرین دیدار خود مقابل نماینده اصفهان حاضر نشده است. این تیم در سال‌های گذشته با حمایت سپاه و همچنین تلاش بازیکنان، مربیان و مدیریت باشگاه و حمایت مردم موفقیت‌های بسیار خوبی کسب کرد و حتی توانست یک سهمیه به نام استان البرز در لیگ برتر بگیرد.
استاد حسینی بیان داشت: از ابتدا تا امروز تنها سپاه از این تیم حمایت کرده و دیگر مسئولان استانی حتی حاضر به حضور در جلسات نشده و هیچ کمکی به نماینده استان البرز در رقابت‌های لیگ برتر نکرده‌اند. متاسفانه مسئولان ارشد استانداری البرز، فرمانداران، شهرداران و حتی نمایندگان شورا و مجلس تاکنون برای بقای این تیم هیچ کمکی نکرده‌اند. مسئولان استان البرز باید بدانند که مردم از آنها انتظار دارند و انتظار این مردم نیز به حق و ضروری است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار