حادثه غم انگیز سال 60 و شهادت جمعی از کابینه دولت حادثه جنایتکارانه و تروریستی است و ضمن محکومیت عمل قبیحانه ترور گرامیداشت شهیدان انجام شده است.
کد خبر: ۷۷۶۰۳۸
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۲ 29 August 2019

 پاسداشت و تکریم مقام شامخ 106 شهید ترور بر همگان تکلیف است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به وجود 106 شهید ترور در مازندران گفت: با پاسداشت و تکریم مقام شامخ شهدای ترور بر همگان تکلیف است تا از آرمان ها و ارزش های انقلابی دفاع کنند.

حجت الاسلام یوسف پور امروز در مراسم گرامیداشت شهادت شهیدان رجایی و باهنر که همزمان با هفته دولت و روز مبارزه با تروریسم در بوستان ولایت ساری برگزار شد افزود: حادثه غم انگیز سال 60 و شهادت جمعی از کابینه دولت حادثه جنایتکارانه و تروریستی است و ضمن محکومیت عمل قبیحانه ترور گرامیداشت شهیدان انجام شده است.

حجه الاسلام عبدالاحد از مبارزان انقلابی مازندران نیز در این مراسم گفت: مبارزه با طاغوت، فقر اصول مبارزاتی مردم ایران بوده است.

او با اشاره به برپایی انتخابات مجلس خبرگان رهبری در اوایل انقلاب و تعیین حقوق مردم تصریح کرد: در دوران طاغوت 18 سال مبارزات تاریخی مردم برای رسیدن به آزادی بوده است.

او با توصیه به آحاد ملت در حفاظت و حمایت از انقلاب مردمی ادامه داد: اجرای قانون توام با عدالت خواست مردم است که همه در زندگی فردی و اجتماعی باید روح تجاوز را از روح و بدنه جامعه بزدایند و فضا را برای رشد نسل آینده فراهم کنند.

حجه الاسلام عبدالاحد به اهداف شهدای دولت و خدمت صادقانه آنان به مردم اشاره کرد و گفت: ترور شخصیت های برجسته و قانون مدار، کینه و کید منافقین در توقف اجرای قسط و عدالت بود.
منبع: خبرگزاری صداوسیما

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار