مدیرکل کمیته امداد استان ایلام خبر داد؛
مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: از ابتدای امسال تا کنون حدود ۱۵۰۰ مددجوی این نهاد از برنامه های اردویی و زیارتی برخوردار شده اند.
کد خبر: ۷۷۶۷۱۴
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰ 01 September 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ ضیاء رضایی  اظهار کرد: از این تعداد حدود 1200 نفر به اردوی زیارتی مشهد مقدس اعزام شده اند که تعداد 380 نفر آنها با همکاری افراد خیر و نیکوکار به این سفر زیارتی اعزام شده اند.

 وی با اشاره به سیل فروردین ماه امسال و خسارات های وارده به خانواده های مددجو گفت: به منظور تقویت روحیه این خانواده ها، تعداد 37 نفر از این خانواده ها به سفر زیارتی عتبات عالیات در کشور عراق اعزام شده اند و همچنین در این زمینه نیز 200 نفر به اردوی زیارتی قم اعزام شده اند.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام تصریح کرد: هزینه اعزام این اردوهای زیارتی حدود 570 میلیون تومان بوده که 339 میلیون تومان آن از محل اعتبارات کمیته امداد و 234 میلیون تومان آن نیز از محل مشارکت خیرین تأمین شده است.

رضایی با اشاره به برنامه های متنوع فرهنگی این نهاد برای خانواده های مددجو، افزود: برخورداری این خانواده از اردوهای زیارتی و تفریحی یکی از اصلی ترین این برنامه ها بوده که سعی می شود عمده مددجویان از این برنامه ها برخوردار شوند.

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته نیز بیش از سه هزار و 800 نفر از برنامه های اردویی این نهاد برخوردار شده اند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار