مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان کرمانشاه از عملکرد خوب هیئت های ورزشی در المپیاد استعداد های برتر و میزبانی جام تختی خبر داد.
کد خبر: ۷۹۱۳۶۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰ 24 October 2019

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، صابر رحیمی مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان کرمانشاه در نشست خبری امروز ۲ ابان ماه اظهار داشت: هیات‌های ورزشی اگر عملکرد مثبتی نداشته باشند طبق قانون و تبصره ایین نامه‌های ورزشی رئیس فدراسیون با هماهنگی مدیر کل با ان‌ها برخورد خواهد شد.

 وی در ادامه افزود: کرمانشاه میزبان جام تختی خواهد بود که این یک جهش در ورزش کشتی است و امتیازات خیلی خوبی برای استان کرمانشاه در اقتصاد و گردشگری، سیاسی به همراه دارد.

 رحیمی در ادامه تصریح کرد: خیلی از استان‌ها خواستار میزبانی جام تختی بودند که خوشبختانه این فرصت برای بار دوم به کرمانشاه تعلق گرفت و این فرصتی است که استان کرمانشاه جایگاه ورزشی خودش را پیدا کند.

 مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان کرمانشاه درخصوص میزان اعتبارات هیات ورزشی گفت: شاخصه‌های پرداخت بودجه به هیات ورزشی عملکرد آن هیات است که هر چه در راستای مثبتی پیش رود بودجه‌ی بیشتری اختصاص داده می‌شود.

 این مسئول خاطر نشان کرد: استان کرمانشاه عملکرد خیلی خوبی در المپیاد استعداد‌های برتر کشور داشت که هفتم کشوری شد این در صورتی است که ما امادگی ۱۰ رشته ورزشی را اعلام کرده بودیم و فقط ۳ رشته رو میزبانی به ما دادند.

رحیمی در خصوص اعتبارات عمرانی در پایان اظهار داشت: اعتبارات عمرانی ۱۳۷ پروژه‌ی در دست اقدام داریم که کرمانشاه بعد چندین سال در هفته‌های گذشته پروژ‌های را افتتاح کرده که بی سابقه بوده است. پروژ‌های از قبیل: دیوار سنگ نوردی، زمین چمن سپک تاکرا، چمن مصنوعی مجموعه‌ی ازادی، .... که بیش از ۱۰ میلیاردصرف هزینه ابن پروژ‌ها بوده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار