فرمانده انتظامی ایلام:
فرمانده انتظامی ایلام از مبارزه شبانه روزی با قاچاق کالا در محورهای مواصلاتی ایلام خبر داد.
کد خبر: ۷۹۳۷۱۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۴ 03 November 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ سردار نوری علی یاری در حاشیه بازدید از ستاد و یگان های دوردست شهرستان دهلران اظهار کرد: مبارزه با قاچاق کالا و ارز از اولویت اقدامات پلیس است و در جهت مبارزه با کالاهای قاچاق از جمله لوازم‌خانگی و مواد خوراکی اقدامات گسترده ای در جهت کشف و ضبط آن انجام شده است.

 وی افزود: بیکاری و به تبع آن وابستگی معیشت بخشی از مردم به این پیشه کاذب، مخاطبان قابل توجهی هم پیدا کرده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی حسب تکالیف قانونی با مأموریت مشخص و تعریف شده، با هماهنگی مقام قضایی مستقیماً مکلف به مقابله و برخورد با این معضل است، به ویژه طی چند ماه اخیر که به استناد آمارهای روزانه افزایش چشمگیر کشفیات در این عرصه را شاهد هستیم.

سردار یاری گفت: امیدواریم اولویت ها و تدابیر رهبری را به خوبی اجرا کنیم چراکه مقام معظم رهبری روی موضوع قاچاق همیشه تاکید داشتند و تمام تلاش همکاران بنده در استان ایلام این بوده که کالاهای قاچاق وارد بازار نشود تا تولیدات داخلی متحمل زیان نشود و از طرفی افزایش تولیدات داخلی در کاهش بیکاری و رونق اقتصادی کشور نیز تأثیر بسزایی خواهد داشت.

 سردار یاری در بخشی از سخنان خود با اشاره به تنوع و گستردگی مأموریت های پلیس در طول سال بیان داشت: لباس پلیس یک لباس مقدس است و همه باید قدر این لباس و خدمت به مردم را بدانند چرا که خدمت به هم وطنان یک توفیق الهی است.

وی در پایان افزود: ساختار نیروی انتظامی مهم و آنچه که بسیار مهم تر است سلامت کارکنان در میدان عمل است، با توجه به حجم جرایم و پیچیدگی های آن در جامعه و مأموریت های پیش روی کارکنان، پلیس استان نسبت به استان های دیگر وضعیت مطلوب و مناسبی دارد./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار