همزمان با دهه کرامت در جوار بارگاه منور رضوی(ع)
مراسم ازدواج زوج ماه عسل که از فرزندان ترخیصی بهزیستی هستند؛ با حضور وزیر راه و مسکن و شهرسازی، در نقش پدر معنوی داماد و دکتر حسین فریدون دستیار ویژه رئیس جمهور به‌عنوان پدر معنوی عروس خانم در مشهد برگزار شد.
کد خبر: ۸۰۵۳۰
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۸ 22 August 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی، درحالیکه بسیاری از اساتید ارتباطات یکی از مهمترین کارکردهای سازنده رسانه را بسیج توده ها و ایجاد وحدت و پیوستگی عمومی عنوان می کنند این بار این نقش ارزشمند را ماه عسل ایفا کرد و پیوند دهنده قلب‌هایی شد که سال‌ها سایه پدر و مادر را نداشتند.
حامد محمدی چندی پیش در برنامه زنده ماه عسل از خانم مورد علاقه اش خواستگاری کرده بود و در حقیقت رسانه ملی و برنامه پرمخاطب ماه عسل و احسان علیخانی، زمینه این ازدواج را فراهم نمودند.
و اینک همزمان با دهه کرامت در مراسمی که وزیر راه و مسکن و شهرسازی، پدر معنوی داماد و دکترحسین فریدون دستیار ویژه رئیس جمهور پدر معنوی عروس خانم شدند عاطفه علی‌نیا و حامد محمدی رعنا از فرزندان بهزیستی در مشهد رسما به عقد یکدیگر در آمدند.
به گزارش فارس، مراسم عقد این زوج برنامه ماه عسل در موسسه خیریه پرتو مهرامام رضا(ع) مشهد برگزار شد.

ازدواج حامد و عاطفه، با حضور والدین معنوی!

همزمان با دهه کرامت، وزیر راه و شهرسازی به عنوان پدر و مادر معنوی حامد محمدی‌رعنا و حسین فریدون به عنوان پدر و مادر معنوی عاطفه علی‌نیا در مراسم عقد این زوج جوان در مشهد شرکت کردند و استاندار خراسان رضوی نیز شاهد این پیوند مقدس بود.

ازدواج در دهه کرامت

این دوجوان از فرزندان موسسه خیریه پرتو مهرامام رضا(ع) هستند که موضوع خواستگاری آنان در برنامه شب هشتم ماه عسل امسال مطرح شد.

ازدواج در دهه کرامت

حسین فریدون در مراسم عقد این زوج جوان با ابلاغ پیام رئیس جمهور گفت: آقای روحانی به شرط ابلاغ پیام تبریک و آروزی توفیقشان با حضور بنده در این مراسم موافقت کردند.

ازدواج در دهه کرامت

وی افزود: رئیس جمهور با ابلاغ این پیام خواسته توجه به فرزندان ترخیصی بهزیستی که یکی از خلاهای کشور است مورد توجه قرار گیرد.

ازدواج در دهه کرامت

موسسه خیریه پرتو مهر امام رضا(ع) در زمینه فرزندان ترخیصی بهزیستی فعالیت می‌کند و فرزندان ترخیصی آن دسته از نوجوانانی هستند که پس از 18 سالگی از مراکز بهزیستی ترخیص می‌شوند اما این موسسه خیریه با نگهداری و رشد همه جانبه فرزندان بالای 18 سال در زمینه ادامه تحصیل، اشتغال و ازدواج آنان فعالیت می‌کند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
مهمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
چقدر خوب بود این جوون روی پای خودش می ایستاد و بدون کمکهای نه چندان آبرومندانه دیگران ازدواج می کرد ، ازدواج خوب ، خواستگاری خوب ، اما ترحم و شو راه انداختن اصلا خوب نیست ، دیگه غروری برای این جوون نمی مونه ، میلیونها آدم ندارند ، نه پول و نه سرپرست ، اما با غرور و قدرت زندگی تشکیل می دهند نه با ترحم دیگران ، ای مراسم هم که شده میتینگ سیاسی !!
پاسخ ها
بي نام
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۷
كمك كردن به ازداوج از كي تا حالا اسمش ترحم ،خواستگاري براي پيوند دادن دومسلمان كجاش بده ،گرفتن مراسم عروسي براي دختر وپسر مسلمان نه تنهاميتيگ سياسي نيست بلكه باعث ترويج كساني توانايي دارند تشويق به كمك به جوانها بشوند اتفاقا اين جوون بايدم بيش از گذشته احساس غرور كنه چون به جاي مثل بعضي جوانهاي لا ابالي كه دنبال دوستها وخواستگاري دورغين خياباني دختر را سركار ميگذارند آبرومندانه ازدواج كرد مطمئنالازمه ازدواج صحيح تنها با كمك مادي وخصوصا معنوي ديگران مسير است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
اقدام خیرخواهانه خوبیست / خدا خیرشون بده همه اونایی که مشارکت کردند ...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۷
ان شا ا... خوشبخت بشوندكاش مسولين يك فكري براي تمام جوانهاي دم بخت اي مملكت ميكردند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار