علی اسماعیلی تلاش فراوانی برای برخورداری از حمایت علی اکبر ناطق نوری نمود و حتی به نوعی تاکنون سعی می کرد که نام شیخ نور را به نفع خود مصادره کند، اما دفتر آقای ناطق، تاکنون هرگونه حمایت از نامزدی خاص و هر گونه شایعات مربوطه را تکذیب کرده است.
کد خبر: ۸۱۸۹۸۷
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۲ 31 January 2020

علی اکبر ناطق نوری چهره ملی و بسیار تاثیرگذار حوزه انتخابیه نور و محمودآباد است که همچون دوره های گذشته، حمایت یا عدم حمایت وی از نامزدها، در میزان آرا و رای آوری چهره های مطرح این حوزه بسیار موثر است. همچنان که برادر وی احمد ناطق، با 7 دور حضور در مجلس، پدر پارلمان ایران است.

از نور و محمودآباد خبر می رسد تاکنون رقابت اصلی بین مثلث عبدالوحید فیاضی( نماینده سابق این حوزه)، ولی الله فرزانه و علی اسماعیلی (نماینده فعلی این حوزه) است.

اگرچه تاکنون اخبار و شنیده های محافل و مجالس این حوزه، مبنی بر حمایت شیخ نور از نماینده فعلی یوده است و علی اسماعیلی تلاش فراوانی برای برخورداری از حمایت علی اکبر ناطق نوری نمود و حتی به نوعی تاکنون سعی می کرد که نام شیخ نور را به نفع خود مصادره کند، اما دفتر آقای ناطق، تاکنون هرگونه حمایت از نامزدی خاص و هر گونه شایعات مربوطه را تکذیب کرده و تلویحا اعلام کرد اگر قرار بر حمایت از کسی باشد، طبیعتا اعلام آن، از طریق دفتر آقای ناطق خواهد بود. بنابراین احتمال حمایت شیخ نور از علی اسماعیلی تقریبا صفر است.

از طرفی با توجه به سابقه حضور و فعالیت فیاضی در جبهه پایداری و رابطه نه چندان مطلوب وی با آقای ناطق، وقوع این احتمال هم تقریبا هیچ است.

از سویی، با توجه به سابقه مودت سی ساله ی فرزانه ها با ناطق نوری، به نظر می رسد، شیخ نور تمایل بیشتری به سمت ولی الله فرزانه داشته باشد، اما از آنجا که آقای ناطق دوره قبل انتخابات مجلس از فرزانه حمایت نکرده بود، در این دوره هم احتمال اعلام بی طرفی از سوی شیخ نور وجود دارد. همچنان که تاکنون خود وی یا دفتر وی هنوز از نامزدی خاص اعلام حمایت نکردند.

تحلیل مفصل حوزه انتخابیه نور و محمودآباد به زودی از همین رسانه منتشر می شود./عبارت

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار