اما دیدم یک بازیکن پشت او قایم شده که رفتم دیدم آرش برهانی است! به او گفتم تو بچه کرمان هستی و باید صندلی به دست، نفر اول برای دعوا حاضر باشی! او اما پشت زندی قایم شد!
کد خبر: ۸۴۰۵۱۲
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۶ 19 April 2020

 بعد از این مسئله ماساژورها و بازیکنان جلوی در رختکن را گرفتند و بقیه بازیکنان هم صندلی‌های تاشو را برداشتند تا اگر به سمت آنها حمله کردند با آنها مقابله کنیم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،مهدی مهدوی پیشکسوت تیم ملی و تیم فوتبال پرسپولیس گفت : ما در یک بازی که مقابل یوونتوس بازی کردیم واقعاً عملکرد زین الدین زیدان من را تحت تاثیر قرار داد و او یک فوتبالیست نابغه بود. همچنین از بازی کردن کنار رونالدینیو خیلی خوشم می‌آمد که این فرصت در یک بازی نصیب من شد؛ چرا که برای حضور در تیم منتخب جهان دعوت شدم و در قالب دو تیم رونالدینیو و تیم شوچنکو در کنار این بازیکن بزرگ برزیلی به میدان رفتم. وقتی به کره شمالی رسیدیم یک مترجم با ما بود و می‌گفت که در این کشور سال‌هاست که هیچ دعوایی نشده و بارها این مسئله را تکرار می‌کرد.بعد از این که کره شمالی را شکست دادیم جمعیتی بالغ بر ۴۰ هزار هوادار خشمگین کره‌ای دور اتوبوس ما حضور داشتند و واقعا ما نگران بودیم اما باز هم مترجم می‌گفت که دعوایی در این کشور صورت نمی‌گیرد! در یک لحظه هواداران کره شمالی به سمت ما حمله‌ور شدند و ما مجبور شدیم به رختکن کوچک و گرم فرار کنیم.بعد از این مسئله ماساژورها و بازیکنان جلوی در رختکن را گرفتند و بقیه بازیکنان هم صندلی‌های تاشو را برداشتند تا اگر به سمت آنها حمله کردند با آنها مقابله کنیم.در این لحظه دیدم که فریدون زندی واقعا ترسیده بود چرا که او از آلمان آمده بود و این صحنه‌ها را ندید اما دیدم یک بازیکن پشت او قایم شده که رفتم دیدم آرش برهانی است! به او گفتم تو بچه کرمان هستی و باید صندلی به دست، نفر اول برای دعوا حاضر باشی! او اما پشت زندی قایم شد!

وی در مورد کالدرون و گل محمدی گفت : به نظر من آقای کالدرون در نیم فصل اول عملکرد خوبی داشت و نتایج خوبی با این تیم گرفت اما نمی‌دانم که چه اتفاقاتی افتاد که از پرسپولیس جدا شد. با این همه انتخاب یحیی گل‌محمدی به عنوان جانشین کالدرون یک انتخاب هوشمندانه بود چرا که او یک مربی جوان و پرسپولیسی است که شناخت خوبی هم از این تیم دارد.گل‌محمدی در سال‌های اخیر عملکرد خیلی خوبی داشته و می‌تواند پرسپولیس را باز هم موفق کند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار