مدیرکل بانک مهر اقتصاد استان اردبیل گفت: پرداخت تسهیلات مناسب برای اشتغال با محوریت اقتصاد مقاومتی تقویت شده و ادامه پیدا می‌کند.
کد خبر: ۸۵۲۰۳
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۸ 29 August 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صالح پاشاپور عصر امروز در آیین انتخاباتی اعضای کمیته انضباطی کار در بانک مهر اقتصاد اردبیل، انتخابات اعضای کمیته انضباطی کار این بانک را انتخاباتی خطیر در پیگیری مطالبات واقعی و حقیقی پرسنل این مجموعه اعلام کرد.

وی اظهار کرد: همزمان با 32 استان کشور انتخابات اعضای کمیته انضباطی کار در اردبیل نیز برگزار می‌شود تا در بخش سرپرستی و کارکنان نماینده این کمیته معرفی شود.

مدیرکل بانک مهر اقتصاد استان به فلسفه انتخابات و مشارکت مردم در عرصه انتخابات اشاره کرد و گفت: امام راحل بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در همان سال‌های اول در 12 فروردین سال 58 حکم به برگزاری انتخابات همه پرسی نظام جمهوری اسلامی ایران دادند و بعد از آن نیز به قدر 36 سال عمر انقلاب، 36 دوره انتخابات نیز در این کشور برگزار شده که این خود حکایت از مردمی بودن این نظام دارد.

پاشاپور افزود: از کوچکترین مسئول در این کشور تا ارشدترین مقامات همه با رأی و انتخاب مردم در جایگاه قرار می‌گیرند و تلاش همه آنها بر این است تا زمینه خدمت‌رسانی به مردم فراهم آید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: اگر امروز انتخاباتی نیز در بانک مهر اقتصاد با عنوان انتخابات اعضای کمیته انضباطی کار برگزار شده و مسئولانی از کشور ناظر این انتخابات هستند، اعضای این کمیته نسبت به در نظر گرفتن تشویق‌ها و تنبیه‌ها برای پرسنل این مجموعه باید درست و دقیق تصمیم‌گیری کرده و با ظرافت کاری خود پیگیر مطالبات به حق کارکنان باشند.

مدیرکل بانک مهر اقتصاد استان اردبیل به جایگاه ممتاز شعب بانک مهر اقتصاد استان در ارزیابی‌های اخیر توسط مسئولان کشوری اشاره کرد و ادامه داد: آرامش و نظم و انضباطی که شعبه اردبیل در ارزیابی‌های کشوری به عنوان یک وجه ممتاز به دست آورده، قابل توصیف است به طوریکه در شعب بانک مهر اقتصاد در کنار نظم و انضباط و انجام حسن امور از استرس، دغدغه و نگرانی خبری نیست و به جای آن آرامش واقعی برقرار است که جا دارد از نیروهای متعهد و متخصص در این حوزه قدردانی شود.

در ادامه این جلسه دبیر انتخابات اعضای کمیته انضباطی کار شعب بانک مهر اقتصاد استان اردبیل اظهار کرد: ما براساس قوانین و مقرراتی که تهیه و تدوین شده برگزاری این انتخابات را تا به این لحظه با روند مناسب و مطلوب شاهد بودیم که قطعاً با مشارکت پرسنل و کارکنان بانک بهترین نفرات انتخاب می‌شوند.

نجفی تصریح کرد: مواردی که مربوط به تنبیه، تشویق، مقررات و آیین‌نامه‌های انضباطی مطرح بوده قطعاً مورد دقت منتخبان است و ما سعی کردیم در کارگروه‌های مختلف صلاحیت افراد را در قالب کمیته‌های عالی کار در استان‌ها مورد توجه قرار دهیم تا پنج نفر از اعضا تعیین شوند.

وی در ادامه گفت: از پنج نفر اعضای این کمیته دو نفر انتصابی، دو نفر نماینده کارکنان و یک نفر نماینده سرپرستان است که هر چهار سال یک بار اعضا انتخاب می‌شوند.

دبیر انتخابات اعضای کمیته انضباطی کار شعب بانک مهر اقتصاد استان اردبیل افزود: برای نمایندگی سرپرستان دو نفر و کارکنان هفت نفر ثبت‌نام کردند که بعد از تأیید صلاحیت و توجه به سوابق افراد سعی شده تا امروز فضای رأی‌گیری و انتخابات به انجام برسد که به دلیل طولانی بودن مسیر شهرهای مختلف از برخی از شعب افراد برگه رأی خود را به صورت وکالتی به رؤسای شعبه دادند تا در این انتخابات حضور پیدا کنند.

در این انتخابات نمایندگان کارکنان از بین 108 رأی مأخوذه عسگر حنفی با 41 رأی و لطیف پورکریمی با 38 رأی به عنوان اعضای اصلی و حسین کریمی با 33 رأی به عنوان عضو علی‌البدل انتخاب شدند.

همچنین در انتخابات نمایندگان سرپرستان صابر سجادی با 13 رأی از 24 رأی مأخوذه به عنوان عضو اصلی و احد مجیدخواه با 11 رأی علی‌البدل انتخاب شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار