رئیس دانشگاه ایلام عنوان کرد:
رئیس دانشگاه ایلام با تأکید بر اینکه باید از تهدید کروناویروس، به عنوان یک فرصت برای توسعه دانشگاه ایلام نگاه کرد، گفت: به رغم همه پیامدهای اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی پدیده شوم کروناویروس در جامعه، اما باید از این تهدید به عنوان یک فرصت مناسب برای تحقق دولت الکترونیک و استقرار و توسعه آموزش مجازی به عنوان راه برگشت‌ناپذیر دانشگاه ایلام استفاده کرد.
کد خبر: ۸۶۰۹۷۷
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۴ 10 June 2020

به گزارش تابناک ایلام، محمد علی اکبری بیان کرد: خوشبختانه با بسترسازی‌هایی که در شش سال گذشته انجام شده بود و با تلاش‌های شبانه‌روزی همکاران متولی امر، روند استقرار و توسعة آموزش مجازی در دانشگاه ایلام مطلوب و رضایت‌بخش است، اما باید به این موضوع اکتفا نکرد و با رصد آمار و اطلاعات مربوطه، نواقص و کاستی‌های موجود را برطرف کرد.

رئیس شورای دانشگاه ایلام افزود: مسئولیت آموزش مجازی فقط با معاونت آموزشی نیست و همه معاونت‌ها، دانشکده‌ها و گروه‌های آموزشی، همگی باید کمک کنند تا این نوع آموزش در عالی‌ترین سطح و در تراز دانشگاه‌های بزرگ کشور، در دانشگاه ایلام توسعه یابد.

علی‌اکبری یادآور شد: در این وضعیت رؤسای دانشکده‌ها نقش ویژه‌ای دارند و باید با اتخاذ تدابیر لزم، ضمن رفع ایرادات موجود، برای ارتقاء کیفیت آموزش مجازی اهتمام خاصی داشته باشند.

رئیس دانشگاه با تأکید بر اینکه باید از تهدید کروناویروس، به عنوان یک فرصت برای توسعه دانشگاه ایلام نگاه کرد، گفت: به رغم همه پیامدهای اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی پدیده شوم کروناویروس در جامعه، اما باید از این تهدید به عنوان یک فرصت مناسب برای تحقق دولت الکترونیک و استقرار و توسعه آموزش مجازی به عنوان راه برگشت‌ناپذیر دانشگاه ایلام استفاده کرد.

علی‌اکبری تأکید کرد: با توجه به جایگاه دانشگاه ایلام و انتظاری که عموم مردم از ما دارند، باید در کوتاه‌ترین زمان و به بهترین شکل ممکن، درخواست‌ها و انتظارات مراجعه‌کنندگان را برآورده نمود./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار