کد خبر: ۸۸۰۴۱۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۸ 27 July 2020
فرمانده سپاه صومعه‌سرا با اشاره به افتتاح دو واحد آموزشی تربیتی مزین به نام شهید سلیمانی در این شهرستان گفت: به‌منظور کادر سازی نوجوانان، این واحدهای آموزشی وابسته به موسسه راهیان نور به بهره‌برداری رسیده است.
افتتاح ۲ واحد آموزشی تربیتی مزین به نام شهید سلیمانی در صومعه‌سرا

سرهنگ جهانبخش آرمان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در صومعه‌سرا با اشاره به افتتاح دو واحد آموزشی در این شهرستان اظهار کرد: این واحدها مزین به نام سردار شهید قاسم سلیمانی بوده که وابسته به موسسه راهیان نور است.

وی با بیان اینکه این آموزشگاه‌ها باهدف استفاده از ظرفیت‌ها در جهت نخبه پروری در عرصه‌های علمی فرهنگی و هنری تأسیس‌شده، گفت: آینده‌سازان ایران اسلامی می‌بایست با الگو قرار دادن نام و یاد سردار شهید راه اسلام و وطن، حاج قاسم سلیمانی ادامه‌دهنده راه این شهید والامقام باشند.

فرمانده سپاه صومعه‌سرا با بیان اینکه این آموزشگاه‌ها در دو مقطع پیش‌دبستانی و دبستان پسرانه و دخترانه آماده ثبت‌نام در سال تحصیلی جدید است، تصریح کرد: این واحدهای آموزشی با رویکرد قرآنی هم‌طراز با ‌متدهای آموزش‌وپرورش، شاخص‌های نظام تعلیم و تربیت، با استفاده از ظرفیت‌های مدیران و معلمان مجرب، سرویس ایاب و ذهاب و کلاس‌های فوق‌برنامه در محیطی شاد و مفرح مورداستفاده همگان است.

آرمان با اعلام اینکه بر اساس نیازسنجی در این شهرستان سه موضوع تعلیم و تربیت، بهداشت و درمان و محرمیت زدایی در اولویت برنامه‌های سپاه قرارگرفته، افزود: سپاه در کنار مأموریت نظامی و امنیتی، این موضوعات  را به‌صورت هدفمند در قالب برنامه جامع به‌صورت روستا و محله محور با محوریت برنامه‌های جهش تولید اجرا می‌کند. 

وی با اشاره به اجرای فرامین مقام معظم رهبری به‌عنوان مبنا و محور حرکت سپاه پاسداران بیان کرد: رویکرد اقتصادی در جهت محرمیت زدایی به‌صورت مستمر برای کاهش مشکلات اقتصادی، اجتماعی توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تداوم دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار