دکتر نوراله زاده با اشاره به سفر اخیر به همراه دکتر امید، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری به شهرستان ملایر گفت: در جلسه شورای عالی اشتغال استان همدان که در شهرستان ملایر برگزار شد، استاندارهمدان و فرماندار این شهرستان با توجه به تجربه همکاری با صندوق در پرداخت تسهیلات اشتغال در بخش‌های شهری و روستایی در حوزه تولید مبل و منبت و حمایت از باغستان‌های انگور و زنجیره تولید شیره انگور ملایر و حتی حمایت از زنجیره تولید پوشاک در منطقه ازندریان، بسیار از عملکرد صندوق رضایت داشتند.
کد خبر: ۸۹۱۲۸۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۸ 19 August 2020

همزمان با فرارسیدن هفته دولت مراسم گرامیداشت این ایام در سالن همایش‌های ستاد مرکزی صندوق کارآفرینی امید با حضور مدیرعامل صندوق، و تعداد محدودی ازمعاونین و مدیران برگزار شد.

به گزارش تابناک همدان؛ نوراله زاده، مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با تبریک فرارسیدن هفته دولت، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، شهدای دولت و کادر درمانی که در مبارزه با بیماری کرونا به شهادت رسیدند اظهار داشت: این مناسبت‌ها مجالی است برای یادآوری اینکه چه افرادی با چه افکاری و اهدافی در راه این انقلاب زحمت کشیدند تا به دست ما برسد و امیدواریم که بتوانی رهروان شایسته‌ای برای ادامه راه این شهیدان باشیم.

وی افزود: در این مناسبت‌ها لازم است که مروری کنیم بر فعالیت‌های خودمان در مجموعه صندوق و به لحاظ ضرورت خدمت رسانی مطلوب و مناسب و بهبود ارائه خدمات به مردم یک ارزیابی جامعی بر عملکرد خود داشته باشیم تا در صورت نیاز نسبت به ارتقاء فرآیند‌ها و اصلاح سیستم اقدام نماییم.
 
 
رضایت مسئولین ملایر از عملکرد صندوق کارآفرینی امید در شهرستان

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با اشاره به عملکرد مطلوب صندوق در پرداخت تسهیلات اشتغال روستائی اظهار داشت: در سال گذشته و در طول دوران شیوع ویروس کرونا عملکرد مجموعه صندوق در این بخش نشان داد که صندوق کارآفرینی امید علی رغم اینکه در مقایسه با بانک‌ها از تعداد نیروی انسانی زیادی برخوردار نیست، ولی در مقایسه با بانک‌های دیگر که صاحب تجربه بسیار زیادی بودند از آن‌ها نه تنها عقب نبود بلکه از تعدادی از آن‌ها حتی جلوتر بود و به مراتب کار‌های بهتری انجام داد. 

دکتر نوراله زاده با اشاره به سفر اخیر به همراه دکتر امید، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری به شهرستان ملایر گفت: در جلسه شورای عالی اشتغال استان همدان که در شهرستان ملایر برگزار شد، استاندار و فرماندار این شهرستان با توجه به تجربه همکاری با صندوق در پرداخت تسهیلات اشتغال در بخش‌های شهری و روستایی در حوزه تولید مبل و منبت و حمایت از باغستان‌های انگور و زنجیره تولید شیره انگور ملایر و حتی حمایت از زنجیره تولید پوشاک در منطقه ازندریان، بسیار از عملکرد صندوق رضایت داشتند.

وی افزود: این نمونه عینی رضایت مسئولین محلی از عملکرد صندوق است و در سطح ملی نیز اکثر سازمان‌ها و وزارت خانه‌ها بر اساس تجربه خوب همکاری با صندوق علاقمند به توسعه همکاری‌های مشترک می‌باشند.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با اشاره به جلسه مدیران عامل بانک‌ها با دکتر مونسان، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: دراین نشست عملکرد صندوق در حوزه حمایت از بوم گردی‌ها و طرح‌های صنایع دستی مورد تقدیر قرار گرفت.

در ادامه این نشست دکتر نوراله زاده از تلاش‌های یکساله همکاران صندوق در سراسر کشور قدردانی و اظهار امیدواری کرد که این تلاش‌ها همچنان به خوبی ادامه پیدا کند و کار کردن در صندوق کارآفرینی امید به عنوان دستگاهی که باعث رضایتمندی جامعه می‌شود، باعث افتخار همکاران باشد.

در پایان این مراسم به پاس خدمات صادقانه همکاران شعب، همچنین همکاران حفاظت فیزیکی و نگهبانی و همچنین پرسنل خدمات و نقلیه در سراسر کشور با اهدای لوح تقدیر از آنان قدردانی بعمل آورد.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار