سوارکار همدانی مقام دوم مسابقات بین ‌المللی پرش با اسب نروژ را کسب کرد
کد خبر: ۹۰۹۰
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۱ 01 March 2015

رئیس هیئت سوارکاری همدان از کسب مقام دوم سوارکار همدانی در مسابقات بین ‌المللی پرش با اسب نروژ خبر داد.

 به گزارش تسنیم : سید وحید برقعی گفت: از روز پنجشنبه ۲۹ بهمن تا یکشنبه ۳ اسفند در شهر وست فولد نروژ مسابقات بین المللی پرش با اسب CSI۲ با حضور سوارکاران مطرح اروپائی و قاره آمریکا برگزار شد.

وی افزود: نماینده شایسته ورزش سوار کاری کشور و استان همدان با کسب رتبه دوم مقام ارزشمند از این مسابقات بازگشت، سوارکاران کشور میزبان در کنار ورزشکاران آلمان، هلند، سوئد، دانمارک، ایتالیا، اکوادور، برزیل، ایالت متحده و جمهوری اسلامی ایران ۱۰  کشور شرکت ‌کننده در این دوره از رقابت‌ ها بودند .

برقعی عنوان کرد: پس از پایان روز اول مسابقات علیرضا بختیاری سوارکار نام آشنا و پرافتخار استان همدان و کشور دست به کار بزرگی زد و در حضور چهره ‌های مطرح سوار کاری اروپا همچون یورفیلینگ از هلند، مانوئل اسپینوسا از اکوادور، روبرتوکریستوفلتی از ایتالیا و آنا اولسون از سوئد توانست مقام دوم مسابقات را در روز دوم به خود اختصاص دهد.

وی بیان کرد: ارتفاع موانع در سالن وست فولد نروژ ۱۴۵ سانتیمتر بود و ۴۴ سوارکار در روز دوم با هم به رقابت پرداختند، پس از پایان رقابت‌ ها نتایج اعلام شده جایگاه ورزشکار ایرانی مقام دوم مسابقات بود.

رئیس هیئت سوارکاری همدان تصریح کرد: مقام ‌های چهارم و پنجم نیز از کشور میزبان بودند، این در حالی بود که با کسب این مقام، سوارکار شایسته کشورمان توانست به روز پایانی و مسابقه گراندپری بین‌المللی نروژ راه پیدا کند.

برقعی عنوان کرد: دو هفته پیش از این رقابت ‌ها علیرضا بختیاری با اسب خود در مسابقات بین المللی CSI۳ در اختن هلند در کنار سوارکاران قهرمان جهان و المپیک همچون ژرون دابل دام، مارک هوتزگر، یورفیلینگ، مارکو کوچر، مارلون زانوتلی، ژوکلی و اولیور فیلیپارتس به رقابت پرداخته بود.

وی تاکید کرد: علیرضا بختیاری با حضور در این رقابت‌ ها به دنبال کسب امتیازات لازم ورودی مسابقات و جام‌ های معتبر بین ‌المللی فدراسیون جهانی در رده‌ های ۵ و  CSI۴  بوده و این مسیری سخت برای سوارکار ایرانی است که بایستی به دلیل شرایط قرنطینه اسب ها در اروپا حضور داشته و پیش از مسابقات و با صرف هزینه بالا به محل برگزاری رسیده و آمادگی و هماهنگی لازم را در کمترین زمان به دست آورند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار