بازیکن جدید تیم بسکتبال شیمیدر قم از وضعیت مطلوب تیمش و رضایت از بازگشت مجدد به این تیم برای بازی در فصل 1399 لیگ برتر بسکتبال خبر داد.
کد خبر: ۹۱۵۱۲۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵ 08 November 2020

به گزارش تابناک قم، شیمیدر که از سال 1388 در رشته المپیکی بسکتبال فعالیت می‌کند، به واسطه سرمایه‌گذاری در رده‌های سنی پایه و تشکیل آکادمی این رشته، بازیکنان نخبه زیادی را شناسایی و اکنون این بازیکنان همچون امیرحسین آذری در سطح اول بسکتبال ایران می‌درخشند.

آذری بازیکنی است که به گفته خودش از دوران کودکی عضو شیمیدر بوده و پیشرفت خود در این رشته ورزشی را مرهون این باشگاه می‌داند، بسکتبالیستی که در نقل و انتقالات لیگ 99 بار دیگر به شیمیدر بازگشته و از این انتخاب خود در آستانه فصل جدید لیگ برتر باشگاه‌های کشور احساس رضایت دارد.

آذری در آخرین تمرین شیمیدر پیش از نخستین بازی مرحله مقدماتی لیگ برتر بسکتبال گفت: وضعیت بدنی خوبی دارم، وضعیت تیم هم مطلوب است، تمام بازیکنان با انگیزه بالا در حال انجام تمرینات هستند و به نظر من به 70 درصد آمادگی رسیده‌ایم و امیدوارم تا زمان مسابقه این آمادگی به صد درصد برسد و عملکرد قابل قبولی داشته باشیم.

وی افزود: من از کودکی در باشگاه شیمیدر حضور داشته‌ام و از اینکه دوباره به این تیم بازگشتم بسیار خوشحالم و کاملا رضایت دارم، به ویژه اینکه کار کردن در کنار مصطفی هاشمی لذت دارد، در نخستین سالی که وارد لیگ برتر شدم با هاشمی کار کردم و امیدوارم در این فصل نیز به خوبی در کنار یکدیگر کار کنیم.

بازیکن تیم بسکتبال شیمیدر قم عنوان کرد: بازی کردن بعد از مدت‌ها تعطیلی مسابقات قطعا برای بازیکنان سخت است ولی با توجه به بازی‌های تدارکاتی انجام شده، بدن‌مان به شرایط رقابت عادت کرده و امیدوارم بتوانیم رفته رفته بهتر بشویم، البته با توجه به شیوع ویروس کرونا مسابقات امسال لیگ برتر متفاوت‌تر از دوره‌های قبل است و از فدراسیون بسکتبال می‌خواهیم به شکل منظم از بازیکنان تست‌گیری شود، سالن کاملا ضد عفونی شده و افراد حاضر در سالن البته به غیر از بازیکنان همگی از ماسک استفاده کنند.

آذری در پایان گفت: اظهار نظر راجع به تیم‌ها فعلا زود است، ابتدا باید مقابل حریفان بازی کنیم تا شرایط تیم خودمان و آنها را بیشتر بدانیم، اما در مجموع تیم‌های خوبی وارد لیگ شده‌اند و بازیکنان خارجی مطرحی هم جذب کرده‌اند، ما هم تلاش می‌کنیم با انجام بازی‌های قابل قبول، نتایج خوبی کسب کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار