بازیکن تیم بسکتبال شیمیدر قم گفت: رابطه دوستانه‌ای بین کادر و بازیکنان تیم شیمیدر وجود دارد و به همین دلیل بازیکنان یکدل و با انگیزه تمرین می‌کنند تا در بازی‌های آینده لیگ برتر با قدرت بیشتر برابر حریفان به میدان برویم.
کد خبر: ۹۲۲۳۵۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰ 08 December 2020

به گزارش تابناک قم، مهدی اسماعیلی اظهار کرد: بعد از حدود سه ماه تمرین خدا را شکر شرایط من خوب است، ضمن اینکه تیم هم از نظر آمادگی به سطح خوبی رسیده، هر چند برنامه‌ریزی لیگ از نظر جسمانی تاثیر منفی داشته چون انتظار داشتم بازی‌های بیشتری انجام دهیم به دلیل اینکه در شرایط مسابقه به هماهنگی بهتر می‌رسیم.

شیمیدر یکی از تیم‌های منسجم و خوب لیگ به شمار می‌رود

اسماعیلی در پاسخ به این سئوال که آیا بازی مقابل نیروی زمینی و آینده‌سازان عیار شیمیدر در لیگ امسال را مشخص می‌کند؟ تصریح کرد: اگر چه این دو مسابقه برای شیمیدر آسان بود، ولی مهم این است که فصل را خوب شروع کردیم و از ابتدای مسابقات نشان دادیم تیم خوبی داریم، اکنون حواسمان به بازی‌‌های پیش‌رو است و می‌دانیم که سخت‌تر از دو مسابقه قبل خواهند بود.

وی شیمیدر را یکی از تیم‌های قوی لیگ امسال توصیف و در ادامه تاکید کرد: اینکه شیمیدر یکی از تیم‌های منسجم و خوب لیگ به شمار می‌رود تنها نظر من نیست، بلکه گفته کارشناسان بسکتبال است که شیمیدر تیمی با کیفیت و یکی از مدعیان لیگ برتر بسکتبال ایران محسوب می‌شود.

با انگیزه بالا تمرین می‌کنیم تا آمادگی شیمیدر را بیشتر نشان دهیم

بازیکن مازندرانی شیمیدر ادامه داد: صرف‌نظر از نتیجه‌ای که در دو بازی قبل کسب کردیم معقتدم هر چقدر بیشتر بازی کنیم، توانایی‌های شیمیدر بهتر نمایان می‌شود، ما می‌دانیم که بازی‌های آینده‌ ما حساس‌تر و سخت‌تر است، به همین دلیل با انگیزه بالا تمرین می‌کنیم تا آمادگی و قدرت شیمیدر را بیشتر نشان دهیم.

وی در پاسخ به این سئوال که کدام تیم‌های گروه دوم را حریفان اصلی شیمیدر می‌دانی؟ تصریح کرد: در ورزش حرفه‌ای و به ویژه در بسکتبال گاها اتفاقاتی رخ می‌دهد که حتی تیم‌هایی که تصورش را نمی‌کنی یک حریف قوی برای تیم شما محسوب می‌شوند، بنابراین به تمام تیم‌های هم‌گروه شیمیدر احترام می‌گذاریم و با انگیزه بالا مقابل تمام آنها قرار می‌گیریم.

وجود مجموعه منسجمی مثل شیمیدر به تقویت بسکتبال ایران منجر می‌شود

اسماعیلی با بیان اینکه نخستین‌بار پیراهن شیمیدر را در لیگ برتر بسکتبال به تن می‌کند و از این بابت احساس خوبی دارد، اضافه کرد: من قبلا هم دو بار تا پای قرارداد با شیمیدر رفتم اما قسمت نبود و خوشحالم که در این دوره از رقابت‌های لیگ برتر فرصت بازی در این تیم مطرح و موفق بسکتبال ایران را پیدا کردم.

وی در ادامه تصریح کرد: در شیمیدر همه چیز سر جای خودش قرار دارد، هر شخصی که در باشگاه و تیم حضور دارد وظیفه‌اش را می‌داند و کار خود را به خوبی انجام می‌دهد، به نظر من وجود مجموعه منسجمی مثل شیمیدر در نهایت به تقویت بسکتبال ایران منجر می‌شود.

حق شیمیدر است که به قهرمانی لیگ برتر بسکتبال برسد

اسماعیلی در ادامه به ارتباط نزدیک کادر فنی و بازیکنان شیمیدر اشاره و عنوان کرد: آقا مصطفی هاشمی که جزو اولین مربیان من هستند و کمک زیادی به پیشرفت من در بسکتبال کرده، رفاقت و همدلی بسیار خوبی در تیم به وجود آورده، ایشان حین تمرین کاملا جدّی است ولی در پایان تمرین کاملا صمیمانه با بچه‌ها رفتار می‌کنند و این موضوع سبب شده تمرین با نشاطی داشته باشیم و در پایان با روحیه خوبی از سالن خارج شویم.

وی خاطرنشان کرد: سال‌های 88، 90 و 93 در تیم مهرام شاگرد آقا مصطفی بوده‌ام و در هر تورنمنتی که با هدایت ایشان به میدان رفتیم همواره رتبه اول را کسب کردیم، فکر می‌کنم حق شیمیدر است که به قهرمانی لیگ برتر بسکتبال برسد و امیدوارم که امسال با هدایت مصطفی هاشمی این اتفاق رخ دهد.

اسماعیلی در پایان از صمیمیت با عماد سلمانی هم‌تیمی و هم اتاقی خود در شیمیدر هم گفت و افزود: سومین سالی است که با عماد در یک تیم مشترک بازی می‌کنیم، به نظر من از نظر فنی یکی از بازیکنان توانمند بسکتبال ایران است، به دوستی با وی افتخار می‌کنم و امیدوارم که در شیمیدر فصل موفقی را تجربه کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار