هواشناسی البرز پیش بینی کرد از امروز تا شنبه ۲۲ آذر هوای استان با انباشت و افزایش غبار و غلظت آلاینده‌ها همراه خواهد بود.
کد خبر: ۹۲۲۷۶۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲ 09 December 2020

به گزارش «تابناک البرز» بنابر اعلام اداره کل هواشناسی استان البرز ،  تحلیل جدیدترین الگوهای پیش یابی حاکی از استقرار جوی پایدار در منطقه البرز مرکزی تا اوایل هفته بعد ( شنبه 22 آذر 1399) است که افزایش سریع آلاینده ها به دلیل استقرار پرفشار سرد و وارونگی دمایی به صورت پی در پی خواهد بود.
بنابر این گزارش، کیفیت هوای استان در این مدت به تناوب در سطح ناسالم برای گروه های حساس و بالاتر خواهد بود ، بنابراین توصیه شده است از فعالیت هایی که منجر به افزایش آلودگی هوا می شود خودداری شود.
همچنین توصیه می شود شهروندان تا حد امکان از خروج غیر ضروری از منزل خودداری کنند و از فعالیت طولانی یا سنگین خارج از منزل اجتناب ورزند.
این سازمان همچنین پیش بینی کرده مه آلودگی، یخبندان در ارتفاعات و جاده های کوهستانی، سبب لغزندگی سطح جاده، کاهش میدان دید و احتمال سقوط بهمن خواهد شد.
بنابراین امروز چهارشنبه 19 آذر 1399 آسمان استان، قسمتی تا نیمه ابری، مه آلود، یخبندان، هوای آلوده و دما بین 2- تا 6 درجه سانتیگراد است.
پنجشنبه 20 آذر نیمه ابری، مه آلود، هوای آلوده، یخبندان، بعضی ساعات احتمال بارش خفیف برف و دما 3- تا 7 درجه سانتیگراد خواهد بود.
جمعه 21 آذر نیمه ابری، مه آلود، هوای آلوده، یخبندان، بعضی ساعات احتمال بارش خفیف برف، به تدریج صاف و دما 3- تا 6 درجه سانتیگراد خواهد بود.
شنبه 22 آذر  صاف، مه صبحگاهی، هوای آلوده و دما 2- تا 7 درجه سانتیگراد خواهد بود.
یکشنبه 23 آذر کمی تا قسمتی ابری، مه رقیق، بعضی ساعات رشد ابر و دما 1- تا 7 درجه سانتیگراد خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار