فجرسپاسی در هفته ششم رقابت های لیگ دسته اول مقابل بادران تهران به برتری رسید.
کد خبر: ۹۲۶۳۳۴
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۰ 23 December 2020

تابناک فارس به نقل از دی اسپورت: در چارچوب رقابت‌های هفته ششم لیگ دسته اول فوتبال تیم های بادران و فجرسپاسی  در تهران به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با برتری یک بر صفر شاگردان علی اصغر کلانتری به پایان رسید.

فجری ها در حالی در این دیدار به برتری دست یافتند که بازی در دقایق ابتدایی و تا دقیقه 30 نیمه اول پایاپای و متعادل دنبال می شد و در این بین تیم بادران چند موقعیت گلزنی را روی دروازه فجری ها که از نوع و سبک بازی این تیم حدس زده می شد که برای کسب حداقل یک امتیاز به تهران آمده است، ایجاد کرد. اما در تاثیرگذازترین صحنه بازی که در دقیقه 30 این بازی اتفاق افتاد داور در یک تصمیم سخت گیرانه پویا سیف پناهی را با کارت قرمز مستقیم خود اخراج کرد. صحنه ای که داور می توانست به طور سخت گیرانه تصمیم نگیرد.

در شرایطی که در لحظه خطای سیف پناهی دو مدافع بادران به موازات همدیگر در حال دفاع از دروازه بان خود بودند و امکان داشت دیگر مدافع بادران توپ را از مهاجم فجر تصاحب کرده و صحنه تک به تکی رخ ندهد اما داور با تصور به اینکه مهاجم فجر با دروازه بان بادران تک به تک خواهد شد با اعلام خطای سیف پناهی وی را با نشان دادن کارت قرمز از زمین بازی اخراج کرد تا بادران حدود 70 دقیقه ده نفره به کار خود ادامه دهد.

بادرانی ها پس از ده نفره شدن تلاش زیادی انجام دادند تا حداقل یک امتیاز به دست آورده و فرصت بالانشینی به فجر را ندهند اما این اتفاق رخ نداد و نماینده شیراز با تک گلی که محمد کاظمی در دقیقه 79 به ثمر رساند، 3 امتیاز را از پایتخت به خانه بردند.

این نتیجه در حالی رقم خورد که بادران در صورت برد مقابل فجرسپاسی می‌توانست به رده دوم جدول رده بندی برسد اما با شکست امروز آنها 10 امتیازی ماندند و جایگاه هشتم را در اختیار گرفتند. فجرسپاسی نیز با پیروزی امروز 11 امتیازی شد و به لطف تفاضل گل کمتر نسبت به ملوان انزلی و هوادار تهران در رده پنجم قرار گرفت.

با نتیجه ای که در این مسابقه رقم خورد معادلات بالای جدول پیچیده تر شد و حالا شاهد رقابت‌های جذاب‌تری در مسابقات خواهیم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار