ساری - امام‌جمعه موقت ساری، با اشاره به روند رو به رشد طلاق در جامعه گفت: این پدیده بهشت خانواده را به جهنم تبدیل کرده است.
کد خبر: ۹۲۷۳۶
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۹ 11 September 2015
به گزارش تابناک مازندران به نقل از مهر، حجت‌الاسلام یوسف پور در جمع نمازگزاران ساری با گرامیداشت، سالگرد ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س)، عدم توجه به سبک زندگی اسلامی را سبب فراموشی سنت حسنه ازدواج در جامعه بیان کرد.
وی با تأکید بر الگو قرار دادن سبک زندگی اسلامی در جامعه یادآور شد: در حال حاضر ازدواج به یک مسئله بزرگ و مهم در جامعه تبدیل‌شده است و در مسیر اصلی خود قرار ندارد.
وی مهریه‌های سنګین را از بدعهدی و بدقدمی عروس برشمرد و گفت: طرح مهریه سنګین تبدیل به یکی از معضلات اصلی جامعه شده است.
امام‌جمعه موقت ساری، در بخش دیگری از سخنانش، ترک امربه‌معروف و نهی از منکر را سبب بروز مشکلات جدی در جامعه بیان کرد و آن را از بزرگ‌ترین مشکلات معرفی کرد.
حجت‌الاسلام یوسف پور با اشاره به اینکه حاکم نبودن عقلانیت و بصیرتُ جامعه را با مشکلات جدی مواجه می‌کند تصریح کرد: این در حالی است که عقلانیت جامعه را به مسیر درست هدایت می‌کند.
امام‌جمعه موقت ساری همچنین در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه، به مسئله بررسی توافق برجام در مجلس اشاره و اضافه کرد: این مسئله باید به‌گونه‌ای بررسی شود تا جامعه را دوقطبی نکند و وحدت نیز باید در رأس امور قرار گیرد.
. حجت‌الاسلام یوسف پور، حفظ حدت و همدلی در پساتحریم در جامعه را موضوع اساسی برشمرد و گفت: امروزه چهره منحوس آمریکا در جهان به‌خوبی آشکارشده است و تروریسم بودن این رژیم برای جامعه جهانی روشن‌شده است.
وی داعش را دست‌پرورده آمریکا و ایادی‌اش معرفی کرد و گفت: این گروه تروریستی بازیچه استکبار برای تخریب چهره اسلام است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار