لزوم ترویج فرهنگ مدرسه سازی؛
تابناک سمنان: سعید هژبری با تأکید بر لزوم ترویج فرهنگ مدرسه‌سازی گفت: ۳۶ کلاس درس در سمنان و شاهرود به مناسبت دهه فجر بهره‌برداری می‌شود.
کد خبر: ۹۳۸۲۸۰
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۲ 06 February 2021
Image result for سعید هژبری
 
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان ضمن بیان اینکه پنج طرح آموزشی شامل ۳۶ کلاس درس به مناسبت دهه فجر در سمنان و شاهرود به بهره‌برداری می‌رسد، اظهار داشت: برای تکمیل این پروژه ۱۷۱ میلیارد ریال هزینه شده است.
وی از آغاز عملیات اجرایی دو طرح آموزشی در استان خبر داد و افزود: در راستای اجرای این پروژه ۱۲ کلاس درس به سرانه فضای آموزشی استان اضافه می‌شود و برای اجرای آن ۶۵ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته‌شده است.
سعید هژبری با اشاره به مشارکت خیران برای ساخت این پروژه خاطرنشان کرد: درمجموع ۳۶ میلیارد ریال برای اجرای این طرح‌ها از سوی خیران مدرسه‌ساز استان سمنان تأمین‌شده است و باید برای تکمیل سایر پروژه‌های نیمه‌تمام باقی‌مانده نسبت به افزایش مشارکت مردم خیر این منطقه اقدام شود.
هژبری با اشاره به آغاز پویش ملی «من مادرم، بچه‌های ایران فرزند من» بیان کرد: تاکنون یک هزار و ۸۰۰ نفر از مردم نیک‌اندیش استان سمنان در این پویش مشارکت کردند.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان بابیان اینکه جمع‌آوری کمک‌های خرد مردمی با محوریت بانوان از اهداف اصلی این پویش است، تصریح کرد: بانوان، آقایان و به‌ویژه دانش‌آموزان می‌توانند با حداقل مبلغ ۱۰ هزار ریال در این پویش شرکت کنند.
وی با تأکید بر اینکه افرادی که بیش از ۲۵ میلیون ریال در این پویش شرکت کنند به ازای هر ۲۵ میلیون ریال یک کاشی به نام آن خیر در مدرسه نصب می‌شود، گفت: علاقه‌مندان برای پیوستن به این پویش، می‌توانند از طریق آدرس الکترونیکی www.ajorbajor.ir به جمع خیران مدرسه‌ساز بپیوندند.
هژبری یادآور شد: برای مشارکت در این پویش تا پایان سال فرصت باقی است و پیش‌بینی می‌شود حداقل ۱۵ هزار نفر در استان سمنان در این طرح شرکت کنند.
لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار