کد خبر: ۹۴۹۳۵
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰ 15 September 2015
ثبت نام آزمون قضاوت از طریق سایت سازمان سنجش کشور به نشانی www.sanjesh.org از امروز آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از معاونت منابع انسانی قوه قضائیه، همه داوطلبان ثبت نام در آزمون تصدی منصب قضا در صورت داشتن شرایط عمومی و اختصاصی می توانند برای ثبت نام اقدام کنند.

همه داوطلبان ثبت نام در آزمون تصدی منصب قضا در صورت داشتن شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در بند الف و ب اطلاعیه آزمون تصدی منصب قضا برای تهیه مدارک خواسته شده بر اساس بند ج اقدام و از تاریخ 1394/06/24 لغایت 1394/07/02 با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به ثبت نام در آزمون اقدام کنند و در پایان ثبت نام به هر یک از داوطلبان کد رهگیری ارائه خواهد شد و داوطلبان لازم است تا پایان همه مراحل آزمون، این کد را نزد خود نگهداری کنند.

همچنین ثبت نام منحصراً به صورت الکترونیکی است و داوطلبان لازم است از طریق سایت سازمان سنجش برای ثبت نام در آزمون اقدام کنند و ثبت نام به غیر از این روش غیر قابل قبول است.
آزمون به صورت دو مرحله ای (تستی و تشریحی) است و تاریخ برگزاری آزمون تستی مورخ 1394/08/08 و تاریخ برگزاری آزمون تشریحی مورخ 1394/10/04 خواهد بود.
داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون باید از تاریخ 1394/08/06 با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور برای پرینت کارت شرکت در آزمون تستی اقدام کنند.
همچنین ساعت و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون داوطلبان درج خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار