با دریافت جهیزیه
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌شرقی گفت: در آستانه سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) 379 سری جهیزیه برای نوعروسان تحت حمایت این نهاد در استان اهدا شد.
کد خبر: ۹۵۰۴۵
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۱ 15 September 2015

به گزارش تابناک تبریز به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌شرقی، حسین دشتی اظهار داشت: بخش اعظم تامین هزینه جهیزیه این نوعروسان نیازمند توسط خیران، کمک‌های مردمی، پایگاه‌های مقاومت بسیج، مراکز نیکوکاری، منطقه آزاد تجاری ارس و بخش دیگری نیز در حدود 150 میلیون تومان از منابع دولتی پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه 25 نفر از این نوعروسان سادات بودند، ادامه داد: سرانه هر نوعروس تحت حمایت برای دریافت جهیزیه حداقل 2 میلیون و حداکثر 4 میلیون تومان می‌باشد.

دشتی از تشکیل ستادهای جهیزیه در 18 شهرستان آذربایجان‌‌شرقی خبر داد و یادآور شد: در حال حاضر 2 هزار و 200 نوعروس تحت حمایت این نهاد در نوبت دریافت جهیزیه هستند.

دشتی ضمن دعوت از خیرین نیکوکار استان برای مشارکت در تامین جهیزیه نوعروسان تصریح کرد: این نهاد آماده جذب و جمع آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی خیرین نیکوکار استان آذربایجان شرقی برای تامین جهیزیه نوعروسان نیازمند  است.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌شرقی ضمن قدردانی از مساعدت خیران در تامین جهیزیه نوعروسان نیازمند اظهار داشت: در سال گذشته هم 2 هزار و 800 سری جهیزیه با مساعدت خیرین نیکوکار استان به نوعروسان نیازمند اهدا شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: حمایت‌های کمیته امداد استان از نوعروسان و زوج‌های جوان مددجو علاوه بر کمک هزینه جهیزیه برخی خدمات مشاوره‌ای، آموزشی و فرهنگی را نیز شامل می‌شود.

انتهای پیام/60002/و

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار