کد خبر: ۹۵۱۰۲
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۵ 15 September 2015
رشت - ایرنا - سه ورزشکار گیلانی برای حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک به اردوی تیم ملی راگبی دعوت شدند .
[سه ورزشکار گیلانی به اردوی تیم ملی راگبی دعوت شدند]

رییس هیات انجمن های ورزشی استان گیلان روز سه شنبه گفت : از سوی کادر فنی تیم ملی راگبی هفت نفره ایران ، زبده ترین ورزشکاران این رشته به اردوی آمادگی دعوت شدند که سه ورزشکار گیلانی هستند .
اسماعیل شکری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : براین اساس ، سینا خانزاده ، علی کسایی و مسعود شیخ زاده از استان گیلان به اردوی آمادگی تیم ملی راگبی هفت نفره ایران دعوت شدند .
وی اظهار کرد : این سه ورزشکار شایسته گیلانی به همراه سایر دعوت شدگان باید از روز 26 شهریور ماه جاری در اردوی آمادگی تیم ملی راگبی هفت نفره که در تهران برپا می شود ، حضور یابند .
وی ادامه داد : تیم ملی راگبی هفت نفره ایران خود را برای حضور در مرحله سوم کسب سهمیه رقابت های مقدماتی المپیک 2016 که از 14 آبان ماه سال جاری در هنگ کنگ برگزار می شود ، آماده می کند .
رییس هیات انجمن ها ورزشی گیلان بیان کرد : امیدواریم که این سه ورزشکار شایسته گیلانی بتوانند در تیم ملی راگبی هفت نفره ایران حضور یابند تا در رقابت های کسب سهمیه المپیک شرکت و جواز حضور در مسابقات المپیک 2016 برزیل را کسب کنند .
اسماعیل شکری خاطرنشان کرد : رشته ورزشی راگبی زیر نظر فدراسیون انجمن های ورزشی کشور فعالیت دارد و گیلان نیز در این رشته یکی از قطب های برتر در ایران محسوب می شود .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار