مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: در روز نیمه شعبان کاروان شادی با هدف ایجاد نشاط میان شهروندان در شهر به حرکت در خواهد آمد.
کد خبر: ۹۵۱۵۵۲
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۵ 28 March 2021

به گزارش تابناک قم، مهدی کلانترزاده با اشاره به برنامه‌ریزی‌ها برای جشن‌های نیمه شعبان و عدم تجمع شهروندان در مسجد مقدس جمکران اظهار کرد: راه‌اندازی کاروان شادی سیار با هماهنگی شهرداری و همکاری نهادهای مربوطه ازجمله حرم مطهر حضرت معصومه(س)، مسجد مقدس جمکران، استانداری و ستاد مدیریت کرونای استان انجام می‌شود.

وی با اشاره به رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی توسط افراد مستقر در این خودروها عنوان کرد: این کاروان بدون توقف و به‌صورت گذری در خیابان و کوچه‌های شهر با نواختن موسیقی دلنشین برای تبریک عید نیمه شعبان به مردم قم برپا می‌شود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با تأکید بر ضرورت ایجاد شادی و نشاط میان شهروندان در سالروز میلاد حضرت ولی‌عصر(عج) ابراز کرد: در این راستا هماهنگی‌های لازم با سازمان زیباسازی، سازمان فرهنگی هنری ورزشی و سازمان پارک‌ها و فضای سبز در شهرداری قم انجام‌شده است.

وی با اشاره به شرکت گروه فرهنگی پازل در این مراسم تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده برنامه‌های در سطح شهر بدون تجمع و پذیرایی برگزار می‌شود.

کلانترزاده در پایان رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پرهیز از تجمع در روز نیمه شعبان را موردتوجه قرار داد و خاطرنشان کرد: به‌هیچ‌عنوان هیچ‌گونه مجوزی برای برپایی ایستگاه‌های صلواتی در روز عید نیمه شعبان صادر نمی‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار