معاون سیاسی ، امنیتی استاندار ایلام گفت: فتح خرمشهر به ما آموخت اگر پیرو رهبری باشیم پیروز خواهیم شد و باید همواره از رهنمودهای رهبر انقلاب برای موفقیت و سربلندی نظام و کشور بهره ببریم.دود شود.
کد خبر: ۹۶۴۹۸۵
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰ 19 May 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ الیاس فتاحی در نشست حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان و برنامه هماهنگی گرامیداشت آزاد سازی خرمشهر اظهار داشت: فتح خرمشهر به ما آموخت اگر پیرو رهبری باشیم پیروز خواهیم شد و باید همواره از رهنمودهای رهبر انقلاب برای موفقیت و سربلندی نظام و کشور بهره ببریم.

وی با قدردانی از پیشنهادات مسوولان و اعضای نشست حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان، گفت: برنامه ریزی های خوبی برای بزرگداشت آزادسازی خرمشهر از سوی کلیه دستگاه های اجرایی در دستور کار قرار گرفته است که امیدواریم این برنامه ها پرشور و با صلابت برگزار شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام تاکید کرد: همه مدیران بر اساس پیشنهاداتی که ارائه شده تمام برنامه های سوم خرداد را پیگیری کنند که البته در اینجا تعامل و همکاری مدیران دستگاه های اجرایی قابل تحسین و امام جمعه محترم ایلام نیز مرکز وحدت و همدلی در استان هستند.

فتاحی از دستگاه های اجرایی استان خواست: برنامه های سالروز آزادسازی خرمشهر را مستند سازی نمایند و برنامه های گرامیداشت این روز با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کرونا ابراز داشت: این بیماری تاکنون آسیب های زیادی به بخش های کشور رسانده و بسیاری از خانواده ها تاکنون بسیاری از عزیزان خود را بر اثر این بیماری از دست داده اند.

فتاحی گفت: با همیاری و همکاری مردم و اهتمام کلیه دستگاه ها اجرایی استان بر کرونا غلبه خواهیم کرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام در ادامه با اشاره به زمان برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا تأکید کرد: ما براساس روزشمار انتخابات اقدامات و فعالیت های این حوزه را در دستور کار قرار دادیم و وظیفه همه مسوولان را در راستا این است که برای هر چه بهتر برگزار شدن انتخابات و مشارکت بالای مردمی اهتمام داشته باشند.

وی با بیان اینکه استان ایلام در سنوات گذشته از نظر مشارکت در انتخابات افتخارات بسیاری را به ثبت رسانده، افزود: مردم این استان در انتخابات همواره حضوری پررنگ داشته اند و علاوه بر نشان دادن وفاداری خود به نظام در تعیین سرنوشت خود نیز نقش داشتند.

فتاحی اضافه کرد: ما همواره جزو استان های برتر کشور در مشارکت مردمی انتخابات بودیم لذا از همه مسوولان انتظار می رود که در بحث افزایش مشارکت حداکثری تصمیمات لازم را اتخاذ کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان ایلام تاکید کرد: ستادهای انتخابات در شهرستان ها نیاز به همیاری و کمک همه شما دارند که در این زمینه همه باید تلاش کنیم دغدغه ها و نیازهای مسوولان ستاد انتخابات در شهرستان ها و بخشداری ها را برطرف کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام ادامه داد: همه موظف هستیم بر اساس شرع و قانون به ستادهای انتخابات کمک کنیم و مسوولان نیز باید طبق قانون نهایت همکاری با این ستادها داشته باشند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار