مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان خبر داد:
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان از جذب ۴۸ میلیارد تومان اعتبار جهت تکمیل پروژه‌های ورزشی استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۶۳۶۰
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۳ 24 May 2021

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان از جذب ۴۸ میلیارد تومان اعتبار جهت تکمیل پروژه‌های ورزشی استان همدان خبر داد.

به گزارش تابناک همدان، حمید سیفی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان تویسرکان که با حضور فرماندار این شهرستان و رؤسای دستگاه‌های اجرایی برگزار شد ضمن تبریک سالروز حماسه فتح خرمشهر، اظهار کرد: اگر بخواهیم رشادت‌ها و ازخودگذشتگی رزمندگان در دوران دفاع مقدس را در قالب کتاب مرقوم نماییم سال‌ها زمان نیاز است که این خود نشان از غنای فرهنگی، اجتماعی، ایثار و شهادت و مردانگی دفاع مقدس دارد.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی بر پایه باور‌ها و تفکرات دینی شکل‌گرفته است، امام راحل به‌عنوان یک مدل توسعه‌یافته تغییر شناخته می‌شود، و باید باورداشت با اعتماد و اعتقاد به جوانان می‌توانیم به پیشرفت و تعالی برسیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به اینکه تویسرکان از دیرباز سهم بسزایی در قهرمان‌پروری و افتخارآفرینی داشته است، گفت: به دنبال ایجاد تعهد بدون پشتوانه و جدید نیستیم، اما با تمام توان در جهت تکمیل تعهدات ادوار قبلی اقدام می‌کنیم.

وی ادامه داد: بایستی نسل جوانان را با آموزه‌های کارآفرینی، خلاقیت و انگیزه تربیت کنیم تا به توسعه پایدار دست پیدا کنیم.

سیفی تصریح کرد: با پیگیری‌های صورت‌گرفته بیش از ۴۸ میلیارد تومان جهت تکمیل پروژه‌های عمرانی استان در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی و ارتقا نشاط و سلامت جامعه جذب کرده‌ایم.

وی در پایان افزود: در معرفی حوزه جوانان به جامعه، آنچه مورد انتظار است محقق نشده است، بایستی در هر روستا ده‌ها سمن ایجاد شود تا جوانان ساختارمند و پرورش‌یافته در توسعه کشور نقش‌آفرینی کنند.

خانه جوان تویسرکان راه‌اندازی می‌شود

در ادامه این دیدار نیز، سید رسول حسینی فرماندار شهرستان تویسرکان با بیان اینکه مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان یکی از مدیران بومی، توانمند و شایسته استان است، گفت: متأسفانه سازمان‌های مردم‌نهاد شهرستان تویسرکان طی ادوار گذشته به دستی شکل نگرفته لذا می‌طلبد با کمک همه مراجع صدور مجوز رفع دغدغه جوانان در این حوزه در دستور کار باشد.

وی با بیان اینکه مجمع خیرین ازدواج بایستی در راستای ترغیب جوانان به ازدواج آسان باتوجه‌به شرایط موجود اهتمام ویژه داشته باشند، گفت: در حوزه ورزش روستایی علی‌رغم وجود کرونا عملکرد بالایی داشته که قابل‌تقدیر است.

فرماندار تویسرکان، گفت: اعتباربخش نفت و گاز شهرستان تویسرکان در جهت کاهش آسیب اجتماعی به ورزش و جوانان اختصاص خواهیم داد.

وی با اشاره به اینکه تجهیز خانه جوان را جهت افزایش انگیزه سمن‌ها و جوانان انجام خواهیم داد، گفت: تدوین طرح‌های مطالعاتی، پژوهشی و آسیب‌شناسی در حوزه جوانان باید در دستور کار نخبگان شهرستان قرار بگیرد.

در ادامه نیز جمال لطیفی معاون فرهنگی و امور جوانان استان همدان، گفت: در حال حاضر با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور برنامه‌های اوقات فراغت با تمرکز و بهره گیری از فضای مجازی صورت خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه با هم افزایی همه دستگاه‌های عضو ستاد بایستی بدنبال حل و گذر از چالش کاهش ازدواج باشیم، گفت: خوشبختانه مجمع خیرین ازدواج تویسرکان در مرحله نهایی ثبت درخواست و اخذ مجوز است.

شایسته رئیس اداره ورزش و جوانان تویسکان نیز با اشاره به اینکه با بکارگیری طرح هر روستا یک سمن، پیش بینی می‌شود تا پایان تابستان سال جاری ۱۴ سازمان مردم نهاد جدید در شهرستان تاسیس شود، گفت: در بحث پرداخت تسهیلات ازدواج با همراهی بانک‌های عامل یک هزار و ۳۰ فقره تسهیلات ازدواج با ارزش ۵۵۹ میلیارد ریال به متقاضیان اعطا شده است.

وی در پایان از وجود ۵ پروژه دارای ردیف اعتبار ملی و ۴ پروژه دارای ردیف اعتبار استانی در این شهرستان خبر داد.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار