فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: طرح‌های آموزشی این شهرستان با ظرفیت بیش از ۱۳۰ کلاس درس و پیشرفت فیزیکی ۸۰ تا ۹۰ درصد در دست اجرا است.
کد خبر: ۹۶۷۶۶۸
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۴ 30 May 2021

 

حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری روز یکشنبه در نشست بررسی موضوعات مرتبط با نوسازی مدارس و پروژه های نیمه تمام مانده فضاهای آموزشی شهرستان ری افزود: یک طرح آموزشی نیز توسط فرمانداری تامین اعتبار شده و درحال احداث است که با توجه به اهمیت حوزه آموزش، سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران تسریع در روند تکمیل پروژه ها را با همراهی دستگاه های اجرایی در الویت قرار دهد.

وی اظهار داشت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی خیران در احداث فضاهای آموزشی مشارکت ارزشمندی داشته و دارند و در شهرستان ری نیز با همت خیران که همواره نگاه ویژه ای به این شهرستان دارند مدارس متعددی احداث شده که ظرفیت های خوبی را در حوزه آموزشی و فنی ایجاد کرده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: در سال گذشته خشت گذاری چندین طرح آموزشی در شهرستان ری انجام شد و در حال حاضر این پروژه ها درحال اجرا است و بایستی با توجه به ضرورت و نیاز به فضاهای آموزشی در روند اجرا تسریع شود و در سال جاری به بهره برداری برسد.

معاون استاندار تهران اضافه کرد: با توجه به مشکلات اقتصادی و افزایش اجاره بها و قیمت مسکن در شهر تهران، شاهد مهاجرت به پیرامون تهران هستیم که در این خصوص نیز باید برنامه ریزی بلندمدت جهت ایمن سازی و ساخت مدارس صورت گیرد تا فضای آموزشی لازم برای فرزندان ری فراهم شود.

توکلی یادآور شد: نوسازی و بازسازی مدرسه ماندگار شهید مدرس شهرری می‌تواند به عنوان قطب آموزشی، تاریخی و فرهنگی باشد و استعدادهای درخشانی را برای کشور پرورش دهد.

 شهرستان ری دارای چهار مرکز اصلی آموزش و پرورش شامل ناحیه یک، ناحیه دو، بخش کهریزک و بخش فشافویه است که مدیریت آن با اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار