معاون حقوقی و امور مجلس وزیر دفاع تبلیغات گفت: تبلیغات و رقابت گرم نامزد‌های محترم برای انتخاب میان دوره‌ای نماینده منطقه ما در مجلس شورای اسلامی در جریان است تا همزمان با انتخابات حساس و سرنوشت ساز ریاست جمهوری و انتخابات تاثیرگذار شورا‌های اسلامی در روز تکلیف آور ۲۸ خرداد با رای تعیین کننده مردم وفادار به اسلام، انقلاب، نظام و ایران اسلامی، یکی دیگر از عرصه‌های میدان جمهوریت بر مبنای اسلامیت در کشور شهیدان و حماسه سازان تکوین و فرجام یابد و بار دیگر دسیسه خودخواهان، مخالفان و دشمنان مردم و نظام اسلامی خنثی گردد.
کد خبر: ۹۷۱۱۶۱
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵ 15 June 2021
"بیانیه سردار طلایی نیک در خصوص انتخابات میان دوره‌ای مجلس حوزه بهار و کبودراهنگ"

 
به گزارش تابناک همدان؛ متن این بیانیه به شرح زیر است:
 
"بنام الله پاسدار حرمت خون شهیدان"

تبلیغات و رقابت گرم نامزد‌های محترم برای انتخاب میان دوره‌ای نماینده منطقه ما در مجلس شورای اسلامی در جریان است تا همزمان با انتخابات حساس و سرنوشت ساز ریاست جمهوری و انتخابات تاثیرگذار شورا‌های اسلامی در روز تکلیف آور ۲۸ خرداد با رای تعیین کننده مردم وفادار به اسلام، انقلاب، نظام و ایران اسلامی، یکی دیگر از عرصه‌های میدان جمهوریت بر مبنای اسلامیت در کشور شهیدان و حماسه سازان تکوین و فرجام یابد و بار دیگر دسیسه خودخواهان، مخالفان و دشمنان مردم و نظام اسلامی خنثی گردد.

ضمن قدردانی مجدد از حُسن عنایت و محبت عزیزانی که از سال قبل متقاضی نامزدی بنده در این دوره و نیز در ادوار قبلی انتخابات بودند، ولی همانند چند دوره اخیر بعلت تعهد این خادم شما به ادامه سربازی در حوزه دفاعی، مستلزم موافقت مقامات عالی نظامی بود که بر حسب اولویت ادامه خدمت پاسداری، این امکان میسر نگردید، اما همواره برای حمایت و کمک به پیشبرد امور مردم و منطقه متناسب با توانم همراه بوده ام و پیشاپیش نیز اعلام می‌دارم براى کمک به نماینده منتخب در پیگیرى مشکلات و مطالبات مردم شریف و فهیم منطقه همه تجربه، ظرفیت‌ها و ارتباطاتم را بکار خواهم گرفت.

در پاسخ به سوالات و درخواست‌های مکرر و اخیر دوستان و برخی از اهالی ولایتمدار، بصیر و نقش آفرین شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ، حسب ادای تکلیف در پاسخگویی اعلام می‌دارم که ضمن احترام و ارادت به یکایک نامزد‌های فعال وانصرافی (که هر کدام از سرمایه‌ها و نخبگان می‌باشند) و با وجود سابقه همکاری، آشنایی و... با برخی از نامزد‌های محترم که با بنده تماس و مشورت هم داشته اند، ولی بلحاظ محدودیت‌های قانونی نظامی بودن اینجانب، حمایت عمومی مصداقی ندارم.

با اتکا به معیار‌های تصریحی اخیر رهبر معظم انقلاب در خصوص انتخاب رییس جمهور اصلح، باید توان و عملکرد اثبات شده قبلی نامزد‌ها را ملاک قرار داد و درباره نماینده اصلح نیز با لحاظ تفاوت نقش اجرایی با نقش پارلمانی و جایگاه متفاوت هر کدام، بررسی شود.

حسب درخواست‌ها و با عنایت به اقتضائات خاص این دوره و بر حسب تجربیاتم در ارتباط با مجلس (در دوران نمایندگی و کار با مجلس از ۲۲ سال قبل تاکنون) بنظر میرسدشاخص‌های زیر در شناسایی نامزد اصلح موثر هستند. در انتخاب اصلح رویکرد "مقایسه‌ای و انطباق نسبی شاخص ها" مبنا می‌باشد و مفهوم صفر یا صد برای مصادیق ندارد:

۱ - قوی بودن اعتقاد و التزام عملی به اسلام، انقلاب، نظام و قانون اساسی با رویکرد بارز ولایت مداری و خدمتگزاری عملی.

۲ - توانمندی فکری (تلفیق تخصص و تجربه) برای تشخیص ودقت درقانون گذاری و نظارت موثر بر دولت و دفاع از حقوق مردم، اصول، ارزش‌ها و منافع ملی.

۳ - سبک رفتاری مردمی و مدیریت جهادی برای پیگیری مطالبات جامعه و مسائل عمومی.

۴ - هویت انقلابی و ترجیح دادن مردم، منافع عمومی، حفظ نظام و انقلاب بر منافع شخصی، گروهی و جناحی.

۵ - تجربه و شناخت امور اجرایی بویژه در عرصه معیشت و پیشرفت فراگیر همه روستا‌ها و شهر‌ها با رویکرد عدالت محوری و ظرفیت‌های متناسب هر حوزه.

۶ - روحیه خستگی ناپذیری، شجاعت و قدرت بیان و تعامل موثر برای تحقق انتظارات بحق ملت و سابقه مواضع روشن در برابر توطئه ها، فتنه‌ها و انحرافات.

۷ - اخلاص، ساده زیستی، حُسن معاشرت، پاکدستی، فساد ستیزی، هوشمندی، صداقت، امین بودن و پرهیز از باند بازی و تعصبات غیر منطقی بر مبنای سوابق رفتاری (فراتر از بیان گفتاری).

۸ - شخصیت اعتقادی، اخلاقی، سیاسی و اجتماعی اطرافیان و حامیان اصلی.

۹ - وقف کامل خود به خدمت در دوره مسئولیت.

۱۰ - اهل مشورت و تبادل نظر و روحیه جمع گرایی و ارتباط فعال با مردم و مراجع مسئول.

سربلندی مردم بصیر و انتخابگر و نیز نامزد‌های تکلیف گرا و اخلاق مدار و توفیق خدمت کارآمد منتخب نهایی را در این وضعیت حساس که توام با برخی نارضایتی‌های جدی اقتصادی و اجتماعی است از پیشگاه الهی طلب می‌کنم. 

سرباز ولایت و خادم مردم.
رضا طلایی نیک
خرداد ۱۴۰۰
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار