استاندار مرکزی گفت: تا ۴۰ روز اینده بخش عمده‌ای از مشکلات مردم روستای ابراهیم آباد رفع شود.
کد خبر: ۹۷۴۳۵۹
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰ 28 June 2021

به گزارش تابناک مرکزی استاندار مرکزی گفت: پیش بینی می‌شود تا ۴۰ روز اینده بخش عمده‌ای از مشکلات مردم روستای ابراهیم اباد رفع شود.

سید علی آقازاده  افزود: برای تامین آب مناسب برای این روستا یک چاه آب در منطقه حفاظت شده هفتاد قله در نظر گرفته شد که به این مجتمع روستایی آب رسانی کند و آب موجود برای مصارف صنعتی بکار برده شود.

او اضافه کرد: در زمینه پلاک گذاری در روستا هم مدیر کل ثبت اسناد و مدیرعامل شهرک‌های جدید استان مرکزی باید تا دو هفته آینده در این خصوص تصمیم گیری کنند و هرچه زودتر این مشکل مرتفع شود.

استاندار مرکزی در خصوص مشکل گلزار شهدا این روستا هم گفت: استانداری مرکزی ۲۵۰ میلیون تومان برای ساماندهی گلزار شهدا و ارامستان این روستا اعتبار در نظر میگیرد و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان هم سنگ مزار شهدا را تامین می‌کند و هیئت امنا و خیرین هم کمک می‌کنند تا پایان سال این آرامستان و گلزار شهدا ساماندهی شود.

او گفت: روستای ابراهیم اباد از زمانی که از جاده اصلی دور شد مشکلات بسیاری پیدا کرده است از جمله مشکل تامین آب برای مجتمع روستایی و سختی آب روستا و لکه صنعتی که توسط بنیاد مسکن که سال‌های متمادی بدون تکلیف باقی مانده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار