معاون اجتماعی پایگاه دریابانی گناوه:
کد خبر: ۹۷۵۱۴
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۹ 20 September 2015
تابناک بوشهر: سروان کرامت الله شولی بعدازظهر دیروز در جمع اعضای کمپ تابستانی کارآفرینان فردای استان بوشهر درگناوه اظهار داشت: قدرت ریسک‌پذیری و مدیریت تصمیم‌گیری در جوانان باید افزایش یابد تا جامعه به سمت توسعه کارآفرینی سوق پیدا کند.

معاون اجتماعی پایگاه دریابانی گناوه با بیان اینکه باید از ظرفیت کارآفرینی در حوزه‌های مختلف استفاده کرد گفت:کارآفرینی تنها ایجاد شغل نیست بلکه ایجاد ثروت، فناوری‌های جدید و خلاقیت و نو آوری برای کسب درآمد است.

وی افزود: کارآفرین کسی است که ایده را تبدیل به باور می‌کند و در راه عملی شدن این باور تعدادی از نیروی انسانی را به کار می‌گیرد که به سهم خود در اشتغالزایی تاثیر می‌گذارد.

شولی افزود: اگر با این دید حرکت کنیم موفق می‌شویم اما اگر جوان دانش آموخته دانشگاهی ما ذهنش به این محدود باشد که از اتاق مسئولی به اتاق دیگر برای اشتغال برود هیچ وقت نمی‌توان شاهد توسعه کارآفرینی و اشتغال بود.

وی با تاکید بر مشارکت کارآفرینان در توسعه استان بوشهر خاطرنشان کرد: کارآفرینان با داشتن ظرفیت‌های مهم باید با اتحاد و درایت زیر ساخت‌ها توسعه و رشد استان بوشهر را فراهم کنند.

عباس حقیقی مدرس و مسئول این اردوی تابستانی نیز گفت: خانواده به‌عنوان رکن اصلی شکل گیری شخصیت انسان، باید قدرت ریسک پذیری و خودباوری جوانان را افزایش دهد.

وی بیان کرد: در کنار نقش خانواده نظام‌های آموزشی اعم از آموزش و پرورش و مراکز آموزش عالی نیز باید در کنار یاد دادن الفبا و درس به افراد کارآفرینی و تقویت ذهن برای ترسیم بسیاری از باورها در عمل را نیز عملی کنند.

در این بازدید علمی، تفریحی شرکت‌کنندگان با راه و روش ترخیصات گمرکات، نحوه تجارت و داد و ستد در بازار و مقررات ورود و خروج کالا از بنادر آشنا شدند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار