عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس، از موافقت کمیسیون متبوعش با طرح شورای‌عالی استان‌ها انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران خبر داد و گفت: طبق این طرح دهیاران حق شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را ندارند.
کد خبر: ۹۸۰۳۸
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۹ 20 September 2015
تابناک تبریز:  عیسی دارایی با یادآوری جزییات جلسه امروز یک شنبه(29 شهریور) کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور، گفت: طرح شورای‌عالی استان‌ها در خصوص الحاق یک تبصره به ماده (15) قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداراندر جلسه امروز این کمیسیون بررسی اما با مخالفت اعضای کمیسیون رو به رو شد.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی، از بررسیطرح شورای‌عالی استان‌ها در خصوص بند (3) ماده (28)  قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران خبر داد و افزود: طبق این طرح مقرر شد دهیاران حق شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را ندارند.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور یادآور شد:انتخاب اعضاء برای کمیسیون مشترک بررسی لایحه مدیریت حوادث غیرمترقبه کشوراز دستور کارهای امروز این کمیسیون بود که به علت کمبود وقت به جلسه بعدی کمیسیون موکول شد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :