تابناک-کاندیدای شهرداری بندرعباس گفت: بین بندرعباس و هرمز تله کابین تفریحی احداث می کنم
کد خبر: ۹۸۴۵۳۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸ 08 August 2021

به گزارش خبرنگار تابناک از بندرعباس علی تیماس دومین کاندید تصدی شهرداری بندرعباس که در روز اول بررسی گزینه های شهرداری بندرعباس در صحن علنی شورا حضور پیداکرد در تببین برنامه های خود گفت: هر شهری با یک نمادی شناخته می شود بعنوان مثال ما پاریس را با برج ایفل، کرمان را با بازار وکیل، اصفهان را با نقش جهان، تهران را با میدان آزادی و برج میلاد می شناسیم اما متاسفانه شهر بندرعباس هیچ نمادی ندارد و نیاز است یک نماد برای آن طراحی کنیم که می توانیم از نماد بادگیرها نیز استفاده کنیم.

وی افزود: یکی مشکلات اساسی شهر بندرعباس ترافیک است که شهرهای دیگر دنیا مانند استانبول آن را حل کرده اند و لازم است سفری به این شهر جهت الگو برداری داشته باشیم؛ شهری مانند استانبول که جمعیت شناور آن 25 میلیون است از متروبوس برای حل مشکل ترافیک و حمل و نقل استفاده کرده است.

وی اظهارداشت: عملا نمی توانیم از مترو در بندرعباس استفاده کنیم اما می توان از مترو بوس که در استانبول هم استفاده شده است برای شهر بندرعباس استفاده کرد و با توجه به اینکه متروبوس برقی است و آلودگی زیست محیطی و صوتی ایجاد نمی کند بهترین گزینه برای شهر بندرعباس است.

تیماس از عدم استفاده درست از ظرفیت دریا در بندرعباس هم انتقاد کرد و گفت: ایجاد کشتی های تفریحی در بندرعباس و توسعه تفریحات ساحلی می تواند امری مهم جهت جذب توریست در بندرعباس باشد.

وی تاکید کرد: برای توسعه گردشگری تله کابینی بین بندرعباس و هرمز احداث خواهیم کرد که هم مردم از آن استفاده می کنند و هم برای تردد مسیولین و بیماران در روزهای طوفانی استفاده می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار