سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم، اولویت این معاونت را تبدیل شهر قم به شهر الگو در اجرای سامانه‌های هوشمند حمل‌ونقل و سنجش عملکرد عنوان کرد.
کد خبر: ۹۹۰۳۲۲
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹ 01 September 2021

به گزارش تابناک قم، مسعود طبیبی در جلسه شورای مدیران شهرداری قم که با حضور شهردار، رئیس شورای اسلامی شهر و مدیران شهری برگزار شد، با قدردانی از اعتماد شهردار قم اظهار داشت: علاوه بر اجرای برنامه‌های میان‌مدت و بلندمدت، برنامه پیش‌بینی‌شده این بوده که در یکسال آینده باید قم را به شهر الگو در سامانه حمل‌ونقل هوشمند و سنجش عملکرد تبدیل کنیم.

وی با بیان اینکه برخی از این سامانه‌ها مثل ردیابی اتوبوس‌ها وجود دارد، اما استفاده لازم از آن نشده است، خاطرنشان کرد: باید طوری اجرای این طرح‌های هوشمند را دنبال کنیم که تمام سنین مختلف بتوانند با بهره‌گیری از سامانه‌های اینترنتی هوشمند، بررسی کنند کدام خط چه زمانی در چه ایستگاهی است و چه زمانی نیز حرکت می‌کند.

سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم یادآور شد: همچنین باید در اجرای طرح‌های مختلف حوزه حمل‌ونقل ترافیک جهت‌گیری را به سمت خرید خدمت ببریم تا در این زمینه نیز بتوان به شهروندان خدمات بیشتر و بهتری را ارائه کرد.

وی با بیان اینکه امیدواریم با حمایت شورای اسلامی شهر و شهردار، شهر قم را تا یک سال آینده به بسیاری از سامانه‌های هوشمند حمل‌ونقل و ترافیک مجهز کنیم، گفت: همچنین باید از این روش برای جان شهروندان ارزش قائل شده و به دنبال کاهش تلفات و خسارت‌های ناشی از تصادفات باشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار