بسته ویژه استانی تابناک گیلان؛
پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان؛ از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در استان گیلان، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد شامل کلیه موضوعات سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-ورزشی و اقتصادی خواهد شد.
کد خبر: ۹۹۳۸۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۰ 23 September 2015
پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان؛ از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در استان گیلان، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد شامل کلیه موضوعات سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-ورزشی و اقتصادی خواهد شد.

خاطرات تلخ و شیرین سعادتی در زمان استانداری گیلان


استاندار گیلان وقوع سیل اخیر و ویرانی کاشانه‌های مردم را بدترین و خدمت به مردم و مستضعفان را شیرین‌ترین خاطرات دوران تصدی خود در استان ذکر کرد.

وی با بیان اینکه گیلان دارای مسئولانی با ذوق و بصیر در راستای خدمت‌رسانی به مردم است، تصریح کرد: در تمام عمر خدماتی خود در استان‌های مختلف مانند گیلان شاهد این میزان شور و ذوق در خدمت مسئولان نبودم.

استاندار گیلان با آرزوی توفیق مضاعف در خدمت برای استاندار جدید این استان افزود: قبول جایگاه و مسئولیت‌ها همواره نشان دهنده قدرت در خدمت به خلق است.

وی شکل‌گیری انقلاب اسلامی را زمینه‌ای برای قرار گرفتن ملت در راستای دین باوری و دین‌داری برشمرد و افزود: با وجود تصور برخی از مردم، انقلاب اسلامی هرگز برای نان، مسکن و آزادی نبود.

سعادتی اضافه کرد: اصل و اساس انقلاب اسلامی برای رهنمود سازی مردم به سمت و سوی خدامحوری و تقوا بوده است.

وی با تاکید بر تربیت فرزندان ولایی، اللهی و بسیجی در بین خانواده‌ها متذکر شد: تحقق پیشرفت و توسعه کشور نیازمند فرزندانی ارزشی و ولایی است.

استاندار گیلان با اشاره به خاطرات تلخ و شیرین خود در سمت «استاندار گیلان» ابراز کرد: در مدت 17 ماه از قبول این مسئولیت خاطرات تلخ  و شیرین زیادی را شاهد بودیم که بیان هر کدام از آن نیازمند زمان بسیاری است.


وی به یکی از خاطرات شیرین خود در گیلان اشاره کرد و گفت: هر گاه که گره‌ای از مشکلات مردم گیلان برداشته می‌شد، صحنه‌ای شیرین از زندگی در ذهنم نقش می‌بست.

سعادتی با تصریح بر اینکه خدمت به مردم و جلب رضایت عموم یک اصل مهم برای مسئولان نظام محسوب می‌شود، یادآور شد: گوش کردن به مشکلات محرومان و مستضعفان و خدمت به آنها همواره یادآور خاطراتی خوش و شیرین در دوران مسئولیتی بنده در گیلان بود.

وی به دیدار روزانه خود با بیش از 800 نفر مردم این استان در اقشار مختلف اشاره کرد و افزود: این میزان دیدارها برای نخستین بار در گیلان موجی از رضایت‌های مردمی  را در بر داشت.

استاندار گیلان به خاطرات تلخ خود در گیلان اشاره کرد و یادآور شد: سیل اخیر در گیلان و تخریب کامل بسیاری از خانه و کاشانه و سرمایه‌های مردم صحنه‌های تلخی را در ذهنم ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: پس از وقوع سیل در گیلان بنده در مناطق سیل‌زده به ویژه شهرستان رودسر حضور یافتم و از نزدیک گریه‌های مادران و پدران ناشی از ویران شدن اموال و دارای‌هایشان را شاهد بودم.

سعادتی با تصریح بر اینکه در سیل اخیر گیلان درصد بالایی از خانه‌های مناطق سیل‌زده استان تخریب کامل شد، اذعان کرد: برخی از مردم سیل‌زده حتی سرپناهی برای گذران زندگی نداشتند و برخی دیگر به دلیل تخریب شدید روستاها مجبور به کوچ اجباری شدند.

وی با بیان اینکه واقعه مذکور یک آزمایش الهی و از حوادث غیر مترقبه بود، ابراز کرد: ویرانی و خرابی‌ها همواره یادآور حوادث تلخ و ناگواری در خاطر هر مسئولی است.

استاندار گیلان اضافه کرد: در زمان سیل استان با هر وسیله و هر راه ارتباطی ممکن کمک‌ها و امداد رسانی به مردم سیل‌زده انجام شد اما مشاهده گریه‌های خانواده‌های سیل‌زده از نزدیک و لمس احساسات آنها زمانی بسیار سخت و دردناک برای بنده بود.

وی صبر و تحمل را از بشارت‌های خداوند دانست و تصریح کرد: امیدوارم پروردگار متعال این نعمت را به تمام مردم به ویژه مسئولان عنایت کند.

عکسی که بچه های رشته هنر دانشگاه گیلان منتشر کردند

این عکس مربوط به دانشجویان رشته هنر دانشگاه گیلان در سال ۱۳۷۱ است و نفر دوم از سمت چپ سیدمحمدرضا حسینیان مجری صدا و سیما است.

تابناک گیلان: این عکس مربوط به دانشجویان رشته هنر دانشگاه گیلان در سال ۱۳۷۱ است و نفر دوم از سمت چپ سیدمحمدرضا حسینیان مجری صدا و سیما است.


 عكس ديده نشده از مجري صدا و سيما
 

آقای شهردار لطفا ما را نبرید!

روی درختان پیاده روی خیابان سعدی رشت، نوشته ای با این عنوان که ” آقای شهردار لطفا ما را نبرید!”نصب شده است.


آقای شهردار لطفا ما را نبرید!

به گزارش صبح شفت،درقسمتی ازپیاده روی خیابان سعدی رشت، نزدیک بازار روز این شهر، به غیر از کنده کاری پیاده رو،  دور چند درخت واقع درآنجا، با نوارهای زرد رنگ گرفته شده است و روی درختان کاغذهایی چسبانده اند که روی این کاغذ ها نوشته شده است: آقای شهردار لطفا ما را نبرید!

خبرنگارما درباره نوشته های روی این درختان وعلتِ کشیدنِ نوار زرد دورتادوراین درختان، ازچند فروشنده اطراف سوال کرد. آنان درپاسخ گفتند: ظاهرا نزدیک این مکان قرار است میدانی ساخته شود وباید این درختان قطع شوند.

چند وقت پیش تعدادی از درختانِ خیابان امام خمینی رشت توسط شهرداری رشت قطع شد و اظهارنظرات و کمپین های مختلفی درباره این اتفاق به راه افتاد. فرماندار رشت درنشست خبری مردادماه با تاکید براینکه اتفاق خلاف قانونی در رابطه با قطع درختان  نیفتاده است، گفت: قبل ازاین کار باید آمادگی لازم درافکارجمعی ایجاد می شد و مردم ازعلت آن اطلاع پیدا می کردند که همان ایجاد بسترهای حمل ونقل شهری است.

حال درختان خیابان سعدی رشت به چه منظوری قرار است قطع شوند، سوالی است که خبرنگار پرنیان گیل در بخش بعدی گزارش از مسئولان شهرداری رشت جویا می شود.

3


 1


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار