در سفر به استان اصفهان؛

دیدار مدیرکل بنیاد برکت با رئیس شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان

مدیرکل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در سفر دوروزه به استان اصفهان با رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان دیدار کرد.
کد خبر: ۱۰۳۰۹۲۸
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۱ 26 February 2022

محمد ترکمانه در سفر به استان اصفهان به همراه #تورج-حاج-رحیمیان مدیرکل ستاد اجرائی فرمان حضرت امام (ره) در استان اصفهان ضمن افتتاح دو مدرسه برکت در این استان از چندین کارگاه صنایع‌دستی و همچنین از مراکز تحقیقاتی شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان بازدید کردند.
ترکمانه در حاشیه دیدار با جعفر قیصری، رئیس شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان گفت: در شرایط کنونی کشور، مراکز فناوری باید به چالش‌ها و نیازهای جامعه توجه خاص داشته باشند.
وی اضافه کرد: تلاش می‌شود این مجموعه‌ها با بهره‌گیری از تجربه‌ها و نیروهای مستعد و توانمند و با توجه بیش‌ازپیش به رشد و توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان و واحدهای فناور موجبات ارتقای نقش‌آفرینی هرچه بیشتر کشور در عرصه‌های ملی و بین‌المللی و پیشتازی در عرصه توسعه فناوری را فراهم نمایند.
رییس شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان نیز گفت: با توجه به میزان اشتغال ایجاد شده در شهرک علمی تحقیقاتی استان توافقی در راستای افزایش حمایت مالی از فناوران و فناوری های ایجاد شده در دستور کار قرار داده شده اتست.
جعفر قیصری افزود: این روند توسعه فعالیت و رونق تولید را به همراه دارد.

عکس از علی امانی
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار