راهپیمایی سیزده آبان پیام قدرت و مقاومت است

مردم فهیم و انقلابی اصفهان با حضوری گسترده و پرشور امروز در یوم الله ۱۳ آبان در میدان امام( ره )پیام قدرت مقاومت ملت ایران را به جهان مخابره کرد.
کد خبر: ۱۰۷۵۴۲۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۸ 04 November 2022

امام جمعه موقت اصفهان در خطبه‌های نماز جمعه با قدردانی از حضور چشمگیر راهپیمایان اصفهانی در روز ملی مبارزه با استکبار در میدان امام (ره ) گفت: رهبر معظم انقلاب در جمع دانش آموزان و مسئولان فرمودند، ملت ایران در این روز حماسی با حضوری چشمگیر پیام قدرت مقاومت را به دنیا مخابره کند و این حضور عظیم نشانگر این پیام است.
حجت الاسلام و المسلمین محمودی افزود:روز ملی مبارزه با استکبار جهانی خیانت‌های آمریکا را در فرآیند قبل و بعد از انقلاب در حافظه ملت ایران  ماندگار می‌کند و از این جهت استکبار جهانی و در راس آن آمریکا از این روز  عصبانی است.
خطیب موقت جمعه اصفهان ۱۳ آبان ۵۷ را یاد آور به خون کشیدن دانش آموزان، تسخیر لانه جاسوسی و تبعید امام راحل به ترکیه دانست و ادامه داد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با نوع تفکرش هیچ نقطه اشتراکی با رژیم آمریکا ندارد.
حجت الاسلام و المسلمین محمودی افزود: آمریکا در ۲۸ کشور جهان پایگاه نظامی داردکه بزرگترین آن در آلمان با ۱۰ هزار سرباز است و ۲۲۳ سفارتخانه و کنسولگری و جاسوسخانه برای تفرقه افکنی و توطئه علیه ملت ها دارد . 
وی گفت: ملت ایران ملتی است که قبل و بعد از انقلاب شعار مرگ بر آمریکا را درون خود نهادینه کرده  و این شعار هر روز  قدرتمند تر و برجسته‌تر می‌شود.
حجت الاسلام و المسلمین محمودی افزود: مردم حتما اطلاعیه وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را مطالعه کنند که جریان دشمن شناسی در آن بیان شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار